Гордість школи
Орловська Вікторія
Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
Засідання шкільних методичних об'єднань
- 21-02-2016, 18:21
- 855
- 0
Відповідно до річного плану шкільної методичної роботи протягом місяця відбулись тематичні засідання шкільних методичних об'єднань вчителів.
28 січня 2016 року вчителі природничо-математичного циклу опрацювали тему: "Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня".
До уваги колег пропонувались виступи "Інтегровані уроки - потужний стимулятор розумової діяльності дитини" (Калашник О.А.) та "Бінарні уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання" (Трощинська О.П.).
Крім того, учасники зібрання обговорили потенціал блогу ШМО та тему веб-квесту, що планується створити до Всесвітнього дня космонавтики.
4 лютого 2016 року вчителі початкових класів ділилися досвідом з реалізації Рефлексивного компоненту уроку. Під час зустрічі колеги заслухали виступ "Рефлексія як процес самоусвідомлення особистості", підготовлений Грон І.А. та Калашник О.А.; заповнили таблицю "Місце рефлексії на різних етапах уроку"; обговорили можливості створення блогу ШМО.
18 лютого 2016 року відбулось засідання ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу, на якому ще раз переконались у необхідності та сучасності Застосування інтернет-технологій у навчально-виховному процесі. Учасники зібрання творчо опрацювали матеріали матеріали обласної інтернет-конференції «Шляхи ефективного впровадження освітніх технологій у навчальних закладах Кіровоградської області», поділились власним досвідом з даного питання, а також обговорили потенціал створення та проведенні інтегрованого веб-квесту "Історія рідного краю".
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.