Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 18-06-2015, 19:45
- 1 861
- 0
Протокол №5
засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу
від 09 червня 2015 року
Присутні: 6 членів ШМО
Відсутні: Устюжаніна О.В. (участь у засіданні профкому)
Тема: Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя
Форма проведення: захист портфоліо, представлення блогів вчителів та звітів про самоосвіту.
Мета: систематизація та узагальнення професійної діяльності кожного члена методичного об’єднання за навчальний рік.
Слухали звіти вчителів-предметників - членів МО вчителів природничо-математичного циклу: Галіченко Т.В., Калашник О.А., Калашника Ю.О., Коваленко Н.М., Пасхал Г.П., Трощинську О.П. про проведену роботу протягом 2014-2015 н.р.
Вчителі ознайомили з даними методичних паспортів за 2014-2015 н.р., де зазначені:
- моніторинг навчальних досягнень учнів за 2014-2015 н. р.;
- виступи на педрадах, нарадах, семінарах, засіданнях МО, творчих груп різних рівнів;
- проведені відкриті уроки, заняття, класні години;
- результати участі у творчих професійних конкурсах;
- результативність роботи з обдарованими учнями;
- друковані роботи;
- громадська діяльність учителя.
(Методичні паспорти вчителів знаходяться у власних портфоліо).
Слухали звіти вчителів-предметників - членів ШМО вчителів природничо-математичного циклу: Галіченко Т.В., Калашник О.А., Калашника Ю.О., Коваленко Н.М., Пасхал Г.П., Трощинську О.П., про виконання планів самоосвіти (звіти - у портфоліо )
Слухали заступника директора з навчально-методичної роботи Калашник О.А., яка ознайомила з результатами анкетування «Аналізуємо та плануємо разом». Зокрема, було відзначено, що:
- всі вчителі знають свої функції у структурі методичної роботи закладу;
- більшість визначили вплив на підвищення професійного рівня шкільного методичного об’єднання , самоосвіти та інформації з Інтернету;
- за самооцінкою своїх знань і вмінь більшість педагогів володіють методами мотивації навчальної діяльності, формування загально-навчальних умінь і навичок, предметних компетентностей, здійснення міжпредметних зв`язків, формами і методами тематичного обліку знань, критеріями їх оцінювання, використанням ігрових елементів, методами розвитку пізнавальної активності учнів, активними методами та прийомами навчання.
Проте потребують більшої уваги питання щодо:
вимог нового Державного стандарту освіти;
- методів самоконтролю учнів;
- використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі;
- самоаналізу уроку;
- узагальнення власного досвіду роботи.
За результатами обговорення ВИРІШЕНО:
- При плануванні роботи ШМО на наступний навчальний рік врахувати дані опитування.
2. Перенести засідання з теми «Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня» на наступний навчальний рік.
3. Рекомендувати членам ШМО активніше виступати у пресі про шкільні події; через сучасні ЗМІ поширювати власний досвід роботи.
4. Систематично опрацьовувати періодичну фахову пресу.
5. Стати слухачами майстер-класів від Дистанційної Академії та взяти участь Інтернет-марафоні.
Голова ШМО Коваленко Н.М.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.