Категорії меню
Опитування
Яка форма навчання Вам більше до вподоби?

Корисні посилання


















Популярні новини
ЩОДЕННИК


Гордість школи
Орловська Вікторія Орловська Вікторія
Тупчієнко Станіслав Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
Для школярів














Архів новин
Протокол засідання ШМО

Протокол №5  

засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу

від  09 червня   2015 року

 

Присутні: 6 членів ШМО

Відсутні: Устюжаніна О.В. (участь у засіданні профкому)

 

Тема: Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя

             

Форма проведення:  захист портфоліо, представлення блогів вчителів та звітів про самоосвіту.

 

Мета: систематизація та узагальнення професійної діяльності кожного члена методичного об’єднання за навчальний рік.

 

Слухали звіти вчителів-предметників - членів МО вчителів природничо-математичного циклу: Галіченко Т.В., Калашник О.А., Калашника Ю.О., Коваленко Н.М., Пасхал Г.П., Трощинську О.П. про проведену роботу протягом 2014-2015 н.р.

Вчителі ознайомили з даними методичних паспортів за 2014-2015 н.р., де зазначені:

  • моніторинг навчальних досягнень учнів за 2014-2015 н. р.;
  •  виступи на педрадах, нарадах, семінарах, засіданнях МО, творчих груп різних рівнів;
  • проведені відкриті уроки, заняття, класні години;
  • результати участі у творчих професійних конкурсах;
  • результативність роботи з обдарованими учнями;
  • друковані роботи;
  • громадська діяльність учителя.

(Методичні паспорти вчителів знаходяться у власних портфоліо).

 

Слухали звіти вчителів-предметників - членів ШМО вчителів природничо-математичного циклу: Галіченко Т.В., Калашник О.А., Калашника Ю.О., Коваленко Н.М., Пасхал Г.П., Трощинську О.П.,  про виконання планів самоосвіти  (звіти -  у портфоліо )

 

Слухали заступника директора з навчально-методичної роботи  Калашник О.А., яка ознайомила з результатами анкетування «Аналізуємо та плануємо разом». Зокрема, було відзначено, що:

  • всі вчителі знають свої функції у структурі методичної роботи закладу;
  • більшість визначили вплив на підвищення професійного рівня шкільного методичного об’єднання , самоосвіти та інформації з Інтернету;
  • за самооцінкою своїх знань і вмінь більшість педагогів володіють методами мотивації навчальної діяльності, формування загально-навчальних умінь і навичок, предметних компетентностей, здійснення міжпредметних зв`язків, формами і методами тематичного обліку знань, критеріями їх оцінювання, використанням ігрових елементів, методами розвитку пізнавальної активності учнів, активними методами та прийомами навчання.

Проте потребують більшої уваги питання щодо:

 

вимог нового Державного стандарту освіти;

  • методів самоконтролю учнів;
  • використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі;
  • самоаналізу уроку;
  • узагальнення власного досвіду роботи.

За результатами обговорення ВИРІШЕНО:

  1. При плануванні роботи ШМО на наступний навчальний рік врахувати дані опитування.

2. Перенести засідання з теми «Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня» на наступний навчальний рік.

3. Рекомендувати членам ШМО активніше виступати у пресі про шкільні події; через сучасні ЗМІ поширювати власний досвід роботи.

4. Систематично опрацьовувати періодичну фахову пресу.

5. Стати слухачами майстер-класів від Дистанційної Академії та взяти участь  Інтернет-марафоні.

Голова ШМО                                                                   Коваленко Н.М.

 

 



Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Повернутися
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
Ім'я:*

E-Mail:*
Підтвердіть, що Ви не робот: *