Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 11-10-2015, 18:27
- 1 300
- 0
Форми роботи |
серпень |
вересень |
||
Засідання педради |
1.Про підсумки роботи педагогічного колективу та завдання на новий навчальний рік. 2.Про план роботи школи на 2015-2016 н.р. 3.Про заходи щодо профіла-ктики правопорушень і злочинності серед учнівської молоді |
|
||
Засідання науково-методичної ради |
|
1. Організація загальношкільної методичної роботи педагогічного колективу на 2015-2016 н.р. 2. Обговорення планів роботи ШМФ на 2015-2016 н.р. 3. Про проведення шкільного етапу учнівських олімпіад з навчальних предметів 4. Про організацію педагогічної ради з теми «Створення умов для формування в учнів власної світоглядної позиції |
||
Група «ІТ-компетентність» |
|
Технологія веб-квесту (участь у вебінарі) |
||
Педагогічний консиліум |
|
Створення умов для адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі |
||
Техно-парк |
|
|
||
Консультації психолога |
|
|
||
Слайд-інфо |
|
Кейс-технологія |
||
НТУ, МАН |
|
Засідання ШНТУ «Організація діяльності» Участь у настановній сесії КТВ МАН |
||
ШМО початкових класів |
|
Організаційно-методичне забезпечення навчання учнів початкової школи у 2015-2016 навчальному році |
||
ШМО вчителів сусп.-гуманітарного циклу |
|
Організаційно-методичне забезпечення викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2015-2016 навчальному році |
||
ШМО вчителів природ.-мат. циклу |
|
Організаційно-методичне забезпечення викладання предметів природничо-математичного циклу у 2015-2016 навчальному році. |
||
ШМО класних керівників |
|
Організаційно-методичне забезпечення діяльності класних керівників у 2015-2016 навчальному році. |
||
ШМО вихователів |
|
Організація діяльності вихователів ГПД для гармонійного розвитку особистості |
||
ДГ вчителів інформатики |
|
Про викладання інформатики у 2015-2016 н.р.: виконання навчальних програм та використання варіативної складової навчального плану. |
||
|
|
|
||
Форми роботи |
жовтень |
листопад |
||
Засідання педради |
1. Про створення умов для формування в учнів власної світоглядної позиції. |
Про підсумки проведення атестаційної експертизи навчального закладу |
||
Засідання науково-методичної ради |
|
1. Про навчально-методичне забезпечення викладання навчальних предметів за програмами зі змінами. 2.Про впровадження Державного стандарту загальної середньої освіти у 7 класі. 3.Про результати адаптації учнів 1 та 5 класу. 4.Про підсумки проведення шкільних олімпіад. 5.Про Положення про шкільний віртуальний музей |
||
Група «ІТ-компетентність» |
Он-лайн сервіси для збереження та публікації презентацій |
Он-лайнові сервіси для створення ментальних карт |
||
Педагогічний консиліум |
|
Адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі |
||
Техно-парк |
Конкурс «Класний керівник року» |
|
||
Консультації психолога |
Способи подолання синдрому емоційного та професійного вигорання; |
|
||
Слайд-інфо |
Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху» |
Сугестивна технологія |
||
НТУ, МАН |
Засідання НТУ «Вимоги до оформлення роботи. Бібліографічний список літератури |
Засідання НТУ. Захист науково-дослідницьких робіт |
||
ШМО початкових класів |
|
Рефлексивний компонент уроку |
||
ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу |
Діяльнісний підхід до навчання. |
|
||
ШМО вчителів природничо-математичного циклу |
Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учнів. |
|
||
ШМО класних керівників |
Пошуково-дослідницька діяльність як складова формування ціннісних ставлень особистості |
|
||
ШМО вихователів |
|
Екологічне виховання в умовах ГПД |
||
ДГ вчителів інформатики |
Про проведення тижня до Міжнародного конкурсу «Бобер-2015» |
|
Форми роботи |
грудень |
січень |
Засідання педради |
1.Про стан викладання інформатики 2. Про підсумки класно-узагальнюючого контролю 10 класу 3. Моніторинг якості навчально-виховного процесу за підсумками І семестру. |
|
Засідання науково-методичної ради |
|
|
Група «ІТ-компетентність» |
Ознайомлення з матеріалами обласного конкурсу веб-квестів |
Організація перевірки знань з ІКТ |
Педагогічний консиліум |
Про результати адаптації учнів 10 класу до навчання у старшій школі |
|
Технопарк |
|
Перевірка знань з ІКТ |
Консультації психолога |
Попередження суїцидальної поведінки дітей |
|
Слайд-інфо |
Методика колективної творчої діяльності |
|
ШМО початкових класів |
|
|
ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу |
|
Використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі |
ШМО вчителів природничо-математичного циклу |
|
Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учнів |
ШМО класних керівників |
|
|
ШМО вихователів |
|
Виховання моральності – необхідна умова гармонійного розвитку особистості |
ДГ вчителів інформатики |
|
|
Форми роботи |
лютий |
березень |
|||
Засідання педради |
1. Про стан викладання географії 2. Про попередження суїцідальної поведінки дітей і підлітків 3. Про використання ігрових технологій при оргназації навчально-виховного процесу у ГПД (група 2) |
1. Атестація – крок до творчості вчителя. 2. Про визначення предметів для ДПА в 9 та 11 класах |
|||
Засідання науково-методичної ради |
1. Про результати контролю обсягу і характеру домашніх завдань. 2. Про підсумки класно-узагальнюючого контролю 11 класу |
|
|||
Група ІТ-компетентності |
Використання хмарних технологій |
Використання хмарних технологій |
|||
Педагогічний консиліум |
Про підсумки класно-узагальнюючого контролю 11 класу |
|
|||
Технопарк |
Творчі звіти вчителів, що атестуються: робота над науково-методичною проблемою |
Презентація шкільного віртуального музею. |
|||
Консультації психолога |
Психологічний комфорт на уроці як фактор успішної самоорганізації особистості учнів; |
|
|||
Слайд-інфо |
Технологія навчання як дослідження |
Технологія розвивального навчання |
|||
ШМО початкових класів |
Компетентнісний підхід: теоретичні засади і практика реалізації |
Організаційно-методичне забезпечення закінчення 2014-2015 н.р. у початковій школі |
|||
ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу |
|
Організаційно-методичне забезпечення проведення ДПА та участі у ЗНО |
|||
ШМО вчителів природничо-математичного циклу |
Використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі |
|
|||
ШМО класних керівників |
|
Гуманні взаємини: зміст, шляхи та методи формування. Ціннісне ставлення до людей |
|||
ШМО вихователів |
|
Робота вихователів ГПД з виховання фізичної грамотності |
|||
ДГ вчителів інформатики
|
|
|
|||
Форми роботи |
квітень |
травень |
червень |
||
Засідання педради |
1. Про звільнення від ДПА 2.Про погодження матеріалів для ДПА 3. Про доцільність проведення навчальної практики та навчальних екскурсій 4.Про нагородження випускників школи за вивчення окремих предметів. |
1. Про випуск 11 класу. 2. Про переведення учнів початкової школи до наступного класу.
|
1.Про випуск 9 класу 2.Про роботу шкільних методичних об’єднань (звіти керівників) 3.Про переведення учнів 5-8 та 10 класів до наступного класу. |
||
Засідання науково-методичної ради |
|
1.Узагальнення ПД вчителів та занесення до картотеки ППД 2. Про підсумки проведення діагностики педагогічних утруднень в організації навчально-виховного процесу. |
1.Про підсумки методичної роботи за 2015-2016 н.р. та завдання на 2016-2017 н.р. 2.Про роботу педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою |
||
Група «ІТ-компетентність» |
Підготовка веб-квестів |
|
|
||
Педагогічний консиліум |
|
|
|
||
Технопарк |
Участь в обласному огляді-конкурсі блогів «Педагогічна блогосфера» |
|
|
||
Консультації психолога |
Розвантажувальні заняття з метою профілактики стресів у вчителів |
|
|
||
Слайд-інфо |
|
|
|
||
ШМО початкових класів |
|
Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя |
|
||
ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу |
|
Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя |
|
||
ШМО вчителів природничо-математичного циклу |
Організаційно-методичне забезпе-чення проведення ДПА та участі у ЗНО |
Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя |
|
||
ШМО класних керівників |
|
Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя |
|
||
ШМО вихователів |
|
Аналіз роботи ШМО за 2015-2016 н.р. |
|
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.