Категорії меню
Опитування
Який предмет Вам більше до вподоби?

Корисні посилання
















Щоденник
Розклад занять
Архів новин
План роботи ШМО на 2014-2015 н.р.

План засідань

шкільного методичного об'єднання

вчителів природничо-математичного циклу

на 2014-2015 н.р.

Засідання I

Дата проведення:  03 вересня 2014 року

Тема: Організаційно-методичне забезпечення викладання предметів природничо-математичного циклу у 2014-2015 навчальному році.

№ зп

Зміст питання

Форма роботи

Відповідальний 

1

Про роботу ШМО вчителів природничо-математичного циклу у 2013-2014 н.р. та завдання на 2014-2015 н.р.

Аналіз, звіт

Коваленко Н.М. голова МО 

 

2

Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2014-2015 н.р. відповідно до Державного стандарту загальної середньої освіти 2011 року

Вивчення документів

Пасхал Г.П. ЗДНВР

 

 

3

Про календарно-тематичне планування з предметів природничо-математичного циклу

Погодження

Члени ШМО

4

Про план роботи ШМО вчителів природничо-математичного циклу на 2014-2015 н.р.

Обговорення

Коваленко Н.М. голова МО

5

Про проведення шкільного етапу всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів

Затвердження завдань

Члени ШМО

6

Про паспортизацію навчальних кабінетів природничо-математичних дисциплін

Затвердження форми

Пасхал Г.П., ЗДНВР

Робота між засіданнями

  1. Проведення шкільних олімпіад (згідно з графіком, жовтень 2014 р.)
  2. Підготовка учнів до районних олімпіад (жовтень-грудень 2014 р.)
  3. Проведення районного семінару з географії (14.11.2014 р., Пасхал Г.П.)
  4. Відвідування відкритого уроку фізики (17.11.2014 р., Галіченко Т.В.) з метою спостереження за методами активізації пізнавальної діяльності учнів.
  5. Підготовка та проведення  конкурсів «Колосок», «Геліантус», «Бобер»
  6. 03.11–09.11.2014р – тиждень до Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»
  7. Оформлення методичних паспортів, портфоліо, блогів та складання плану самоосвіти

 

Засідання II

Дата проведення: 26 листопада 2014 року

Тема: Сучасні інформаційні технології.                

Форма проведення: практичне заняття

Мета: визначення рівня готовності педагогів до впровадження сучасних інформаційних технологій.

Завдання:

  1. Опрацювання положень конкурсів «Вчитель-новатор», «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» (Калашник О.А., ЗДНМР)
  2. Опрацювання статті «Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор» як індикатор розвитку загальної середньої освіти України» (НМЖ «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах», № 2, 2014 р.).
  3. Перегляд розроблених веб-квестів (інтернет-ресурси) (Лавренюк К.П., Калашник Ю.О.)
  4. Створення проектів навчальних предметних веб-квестів.

Різне:

  1. Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя (самоаналіз відкритих уроків, їх обговорення).
  2. Про результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін.   

Калашник О.А., ЗДНМР

  1. Про результати шкільного конкурсу науково-дослідницьких робіт.

Калашник О.А., ЗДНМР

  1. Планування інтегрованих уроків.

Робота між засіданнями

1) Підготовка та проведення Тижня наук, Тижня географії, Тижня інформатики.

2) Відвідування відкритих уроків математики: ___.12.2014 р. (Коваленко Н.М.), 20.01.15р., 20.02.15 р. (Калашник О.А.), інформатики: 09.12.14р. (Лавренюк К.П.), 10.12.14р. (Калашник О.А.) з метою спостереження за формами організації навчальної діяльності учнів

3) Самоосвітня робота вчителів.

4) Підготовка та захист науково-дослідницьких робіт.

5) Участь  перевірці навичок з ІКТ.

6) Участь у тренінгу «Розвиток творчого потенціалу педагога» (січень 2015 р.)

7) Участь у шкільному фестивалі учительських блогів (лютий 2015 р.)

 

Засідання III

Дата проведення:  27 лютого 2015 року

Тема: Вимоги до сучасного уроку

Форма проведення: заняття з елементами тренінгу  (Калашник О.А., ЗДНМР)

Консультація психолога. Робота з учнями з різними типами сприймання   навчального матеріалу

Різне:

  1. Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя (самоаналіз відкритих уроків, їх обговорення)
  2. Підсумки проведення предметних тижнів.
  3. Про результати участі в районних олімпіадах з природничо-математичних дисциплін.

Калашник О.А., ЗДНМР

  1. Про результати  участі в районному конкурсі науково-дослідницьких робіт та підготовку до участі в обласному конкурсі.

 Калашник О.А., ЗДНМР

Робота між засіданнями

1) Підготовка та проведення інтегрованих уроків: економіка-інформатика; математика – географія; математика – інформатика.

2) Підготовка та проведення Тижня фізики, Тижня математики, Тижня біології  та екології.

3)  Самоосвітня робота вчителів.

4) Підготовка учнів до захисту науково-дослідницьких робіт в обласному конкурсі (березень 2015 р.)

5) Організація  та проведення консультацій до ДПА та ЗНО.

6) Підготовка куточків ДПА.

7) Підготовка та участь у  математичному конкурсі «Кенгуру» (березень 2015 р.)

8) Підготовка та участь у районному конкурсі «Математична карусель».

Засідання IV

 Дата проведення: 29 квітня 2015 року

Тема: Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня                                                 

№ зп

Зміст питання

Форма роботи

Відповідальний 

1

Інтегровані уроки - потужний стимулятор розумової діяльності дитини.

Доповідь

Галіченко Т.В., вчитель фізики

2

Бінарні уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання

Виступ

Трощинська О.П., вчитель біології та хімії

3

Я роблю так (з досвіду реалізації міжпредметних зв’язків)

Круглий стіл

Члени ШМО

4

Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя

Самоаналіз, обговорення

Члени ШМО

5

Про інструктивно-методичні рекомендації щодо проведення ДПА в 9 та 11 класах.

Вивчення документів

Пасхал Г.П., ЗДНВР

6

Експрес-інформування.

Огляд методичної літератури

Пасхал  Г.П., вчитель географії

 

Робота між засіданнями

  1. Узагальнити та систематизувати досвід роботи Пасхал Г.П., вчителя географії,  та Калашник О.А., вчителя математики

2) Оформлення методичних паспортів, портфоліо,блогів та звітів про самоосвітню діяльність

Засідання V

Дата проведення: 20 травня 2015 року

Тема: Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя

Форма проведення: захист портфоліо, представлення блогів вчителів та звітів про самоосвіту.

Мета: систематизація та узагальнення професійної діяльності кожного члена методичного об’єднання за навчальний рік.

Різне:

  1. Плануємо на майбутнє. Діагностування вчителів.

 

Підготовка звіту про роботу шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (педагогічна рада, червень 2015 р.)

  1. Вивчення, узагальнення, впровадження перспективного педагогічного досвіду
  1. Вивчення системи роботи вчителів, що атестуються: Калашник О.А., вчитель математики, Устюжаніна О.В., вчитель, що викладає економіку (жовтень 2014 р. – березень 2015 р.)
  2. Узагальнення досвіду роботи Пасхал Г.П., вчителя географії, та Калашник О.А., вчителя математики. Оформлення буклетів (до травня 2015 р.)
  3. Проведення на базі школи районного семінару вчителів географії (14.11.14 р., Пасхал Г.П.)
  4. Виступ на засіданні обласної творчої групи вчителів інформатики (14.10.14 р., Калашник Ю.О.)
  5.  Участь у роботі районних методичних об’єднань (згідно з графіком РМК)
  6. Творчі звіти вчителів, що атестуються (березень 2015 р., педагогічна рада)
  7. Участь у шкільному фестивалі учительських блогів (лютий 2015 р.)
  1. Вивчення рівня знань, умінь і навичок  учнів

№ пп

Захід

Терміни

Відповідальні

1

Діагностичні контрольні роботи

Вересень 2014р.

Члени ШМО

2.

Семестрові контрольні роботи

Грудень 2014 р., травень 2015 р.

Члени ШМО

3.

Проведення контрольних робіт, тематичної атестації

Згідно з графіком

Члени ШМО

4.

Участь у предметних конкурсах

Протягом року

Члени ШМО

5.

Участь  у предметних  олімпіадах

Жовтень-грудень 2014 р.

Члени ШМО

6.

Участь у конкурсі-захисті МАН

Грудень 2014р., березень 2015р.

Члени ШМО

 

Моніторинг якості навчально-виховного процесу за І семестр

Грудень 2014 р.

Педрада, грудень 2014 р.

7.

Державна підсумкова атестація

Травень, червень 2015 р.

Вчителі математики

8.

Зовнішнє незалежне оцінювання

Червень 2015 р.

Згідно з графіком

9.

Вивчення стану викладання природознавства

Грудень 2014 р.

Педрада, грудень 2014 р.

10.

Вивчення стану викладання екології

Березень 2015 р

Педрада, березень 2015 р.

.



Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Повернутися
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
Ім'я:*

E-Mail:*
Підтвердіть, що Ви не робот: *