Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 28-03-2015, 22:49
- 1 350
- 0
Тема: Організаційно-методичне забезпечення викладання предметів природничо-математичного циклу у 2014-2015 навчальному році
Порядок денний
- Про роботу ШМО вчителів природничо-математичного циклу у 2013-2014 н.р. та завдання на 2014-2015 н.р. (Коваленко Н.М., голова ШМО вчителів природничо-математичного циклу)
- Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2014-2015 н.р. відповідно до Державного стандарту загальної середньої освіти 2011 року (Пасхал Г.П., заступник директора з НВ роботи)
3. Про календарно-тематичне планування з предметів природничо-математичного циклу.
4. Про план роботи ШМО вчителів природничо-математичного циклу на 2014-2015 н.р. (Коваленко Н.М., голова ШМО вчителів природничо-математичного циклу)
5. Про проведення шкільного етапу всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів (Калашник О.А., заступник директора з НМ роботи)
6. Про дотримання норм єдиного орфографічного режиму в закладі та вимог щодо ведення та перевірки учнівських зошитів (Пасхал Г.П., заступник директора з НВ роботи)
По першому питанню слухали голову ШМО вчителів природничо- математичного циклу Коваленко Н.М., яка дала аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу за 2013-2014 н.р. (доповідь додається)
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Роботу ШМО вчителів природничо-математичного циклу за 2013-2014 н. р. вважати «доброю».
- Продовжити роботу над проблемним питанням «Формування предметних компетентностей під час викладання природничо-математичних дисциплін».
- Основними завданнями вчителів - членів ШМО визначити:
- інформаційно-методичне забезпечення переходу ІІ ступеня навчання на нові Державні стандарти;
- вдосконалення методичної роботи вчителів з метою пошуку оптимальних варіантів формування та розвитку життєвих компетентностей;
- вдосконалення самоосвітньої діяльності педагогів шляхом оформлення результатів своєї праці у вигляді звітів, презентацій та ін.;
- вивчення та впровадження сучасних освітніх інформаційних технологій;
- поширення власного досвіду роботи шляхом друкування у педагогічній періодичній пресі, висвітлення на сайті навчального закладу..
- з метою якісної підготовки учнів до ЗНО ширше використання тестових завдань не лише в старших класах.
- залучення учнів до участі в конкурсах різних рівнів, МАН, НТУ.
- систематизація та узагальнення досвіду Калашник О.А., вчителя математики.
По другому питанню слухали Пасхал Г.П., яка ознайомила з листом Міністерства освіти і науки України від 01.07.2014 р. №1/9-343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» і акцентувала увагу на педагогічних особливостях навчання учнів шостих класів та особливостях організації навчання природничо-математичних предметів за новою програмою для 6 класу.
Пасхал Г.П. також нагадала колегам про необхідність керуватись в організації своєї професійної діяльності такими нормативними документами:
- Державним стандартом загальної середньої освіти 2011 року;
- методичними рекомендаціями щодо викладання дисциплін у 2014/2015 н.р.,
- наказом МОН України від 05.05.2009 № 371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»;
- Інструкцією з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН України від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів».
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Рекомендувати вчителям глибоко самостійно опрацювати вище зазначені документи.
- Забезпечити наявність цих документів у власних методичних теках.
По третьому питанню слухали:
- вчителя географії Пасхал Г.П., яка повідомила, що в курс географії 8 класу введено додаткові 17 год на вивчення Кіровоградської області;
- вчителів інформатики Калашника Ю.О. та Лавренюк К.П., які повідомили, що розширили навчальні програми «Інформатика. 5–9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу» темами з навчальної програми курсу за вибором «Основи візуального програмування у програмі Скретч» для учнів 5–8 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України;
- вчителя математики Коваленко Н.М. та вчителя хімії Трощинську О.П. про зміни у календарно-тематичному плануванні з математики у 8-11-х класах та хімії в 11 класі з урахуванням підручників, які використовуються при викладанні;
- вчителя економіки Устюжаніну О.В. про зміни у календарно-тематичному плануванні з урахуванням використання старих підручників;
- вчителів Калашник О.А. та Лавренюк К.П. про необхідність встановлення відповідності планування курсу «Комп'ютерний супровід математики» у 5-6 класах до нової програми математики.
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Погодити календарно-тематичне планування навчального матеріалу з природничо-математичних дисциплін із внесеними уточненнями і змінами:
- Курс «Комп'ютерний супровід курсу математики» 5-6 кл. приведено у відповідність до нової програми математики для 5 і 6 класів;
- Курс «Інформатика» для 5 класу навчальної програми «Інформатика. 5–9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу» розширено темами з навчальної програми курсу за вибором «Основи візуального програмування у програмі Скретч» для учнів 5–8 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України;
- Курс «Інформатика» 6 класу навчальної програми «Інформатика. 5–9 класи загальноосвітніх навчальних закладів» розширено темами з навчальної програми курсу за вибором «Основи візуального програмування у програмі Скретч» для учнів 5–8 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.
- Курс «Сліпий метод друку» 5 клас викладається на основі навчальної програми факультативу «Сліпий метод друку» для учнів 5-6-их класів загальноосвітньої школи.
- математика 8-11 кл.; хімія 11 кл., економіка 11 кл. викладається з урахуванням підручників, які використовуються при викладанні.
По четвертому питанню слухали Коваленко Н.М., голову ШМО, яка ознайомила з проектом плану роботи ШМО вчителів природничо-математичного циклу на 2014-2015 н.р.
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Затвердити план роботи шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2014-2015 н.р. (додається)
По п’ятому питанню слухали заступника директора з навчально-методичної роботи Калашник О.А., яка запропонувала проект графіка шкільних предметних олімпіад та надала рекомендації щодо підготовки учнів до інтелектуальних змагань, конкурсів.
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Погодити графік проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів.
Предмет/ клас | 5 кл | 6 кл | 7 кл | 8 кл | 9кл | 10 кл | 11 кл |
Математика | 07.10 | 08.10 | 08.10 | 07.10 | 08. 10 | 08.10 | 07.10 |
Інформатика | 08.10 | 07.10 |
|
| 07.10 | 14.10 | 08.10 |
Географія |
|
| 14.10 | 13.10 | 13.10 | 15.10 | 15.10 |
Біологія |
|
|
| 20.10 | 22.10 | 21.10 | 22.10 |
Фізика |
|
| 13.10 | 16.10 | 17.10 | 16.10 | 17.10 |
Хімія |
|
| 20.10 | 21.10 | 21.10 | 22.10 | 20.10 |
По шостому питанню слухали заступника директора з навчально-виховної роботи Пасхал Г.П., яка повідомила про вимоги щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму у школі та ведення та перевірки зошитів з предметів природничо-математичного циклу.
З даного питання ВИРІШИЛИ:
Враховуючи умови організації навчально-виховного процесу в закладі:
1) Для виконання всіх видів класних та домашніх робіт мати таку кількість зошитів
- в 5-6 класах вести 1 робочий зошит з математики;
- в 7-9 класах – по 2 зошити (1- з алгебри,1 з геометрії);
- в 10-11 класах – по 2 зошити ( 1- з алгебри і початків аналізу, 1 – з геометрії);
- з фізики, хімії – по 2 зошити (1 – для виконання класних і домашніх навчальних робіт та розв'язування задач, 1- для оформлення лабораторних, практичних робіт, практикумів);
- з біології, географії, природознавства, економіки, астрономії, креслення, інформатики – по 1 зошиту.
2) Для контрольних робіт і тематичного опитування з математики, фізики, хімії виділити окремі зошити, які зберігаються у навчальних кабінетах протягом року.
3) З фізики, хімії, математики записувати назви теми уроку.
4) В зошитах природничо-математичних предметів дату записувати словами, в окремому рядку вказувати класна чи домашня робота.
5) Перевіряти зошити для навчальних класних та домашніх робіт з математики у 5 класі – після кожного уроку у всіх учнів; у 6-9-х класах – після кожного уроку тільки в учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, у решти - не всі роботи, а тільки найбільш важливі, але щоб раз на тиждень перевіряти зошити всіх учнів; з геометрії у 7 -9-х класах – один раз на два тижні; у 10-11-х класах з математики - після кожного уроку тільки в учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, у решти - не всі роботи, а тільки найбільш важливі, але щоб раз на тиждень перевіряти зошити всіх учнів (в усіх учнів перевіряти два рази на місяць).
7) Роботи над помилками виконувати у зошитах для письмових робіт.
Голова ШМО Н.Коваленко
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.