Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 28-03-2015, 22:53
- 948
- 0
Протокол №3
засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу
від 24 грудня 2014 року
Присутні: всі члени ШМО та учні 10-11 класів, слухачі МАНУМ
Тема: Сучасні інформаційні технології
Форма проведення: практичне заняття
Мета: визначення рівня готовності педагогів до впровадження сучасних інформаційних технологій.
Порядок денний
1. Опрацювання положень конкурсів «Вчитель-новатор», «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» (Калашник О.А., ЗДНМР)
2. Веб-квест як сучасна педагогічна технологія (Лавренюк К.П., Калашник Ю.О.)
3. Про підготовку до участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАНУМ (Трощинська О.П.)
4. Про результати участі учнів школи у районних предметних олімпіадах та конкурсах (Калашник О.А., ЗДНМР)
5. Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя (самоаналіз відкритого уроку, його обговорення) (Галіченко Т.В.)
По першому питанню слухали заступника директора з навчально-методичної роботи Калашник О.А., яка ознайомила присутніх із положенням про обласний методичний огляд-конкурс «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» для вчителів основної та старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто конкурсні фахові роботи, розміщенні у методичній збірці, підготовленій кафедрою ТІМСО КОІППО імені Василя Сухомлинського.
Калашник О.А. ознайомила також з положенням про проведення Десятого Всеукраїнського конкурсу « ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР». Його метою є опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, заохочування педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання. Конкурс спрямовано на підвищення якості навчання за допомогою ІКТ, розвиток ініціативи педагогів та мотивування педагогів до використання ІКТ в навчально-виховному процесі.
Опрацьовано статтю «Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор» як індикатор розвитку загальної середньої освіти України» (НМЖ «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах», № 2, 2014 р.).
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Опрацювати самостійно тематичні методичні збірки КОІППО.
- Визначити можливості участі у конкурсах 2015 року
- Підготувати розробки для участі в обласному конкурсі «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» (до 1 лютого 2015 року).
- Рекомендувати вчителям-предметникам оглянути роботи-переможці конкурсу «Вчитель-новатор» минулого року, розміщені на сайті конкурсу.
- Оцінити можливість участь у конкурсі за такими номінаціями: навчальний проект; виховний проект; навчальний контент; Он-лайновий освітній ресурс; навчально-методичне забезпечення.
По другому питанню слухали вчителів інформатики Лавренюк К.П. та Калашника Ю.О. Катерина Павлівна ознайомила з поняттям веб-квеста, його структурою, видами завдань для веб-квесту, з алгоритмом створення веб-квесту (виступ додається).
Калашник Ю.О. представив підбірку розроблених веб-квестів (інтернет-ресурси) з усіх навчальних предметів природничо-математичних дисциплін (посилання на адреси та презентація додаються). Юрій Олександрович провів навчання колег з планування та створення веб-квестів.
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Здійснити пошук у мережі Інтернет предметних веб-квестів.
- Проаналізувати можливості створення веб-квестів та залучення до них учнів школи.
По третьому питанню слухали Трощинську О.П., вчителя біології та хімії, керівника природничо-математичного відділення ШНТУ «Астра», яка ознайомила з рекомендаціями щодо оформлення учнівських науково-дослідницьких робіт та їх презентації на конкурсі.
Виступили учні, що є членами МАНУМ, які розповіли про результати відвідування ними консультативних занять.
З даного питання ВИРІШЕНО:
- При оформлення науково-дослідницьких робіт врахувати рекомендації, підготовлені Кіровоградською МАНУМ.
- Підготувати роботи для участі у шкільному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт (лютий 2015 р.)
- Своєчасно надати Трощинській О.П. підготовлені роботи для першої оцінки та корегування.
- Активізувати підготовку учнів до написання контрольних робіт.
По четвертому питанню слухали Калашник О.А., заступника директора з навчально-методичної роботи, яка підсумувала результати участі учнів школи у районних предметних олімпіада та конкурсах.
№ | ПІБ учень | клас | ПІБ учитель | результат |
математика | ||||
1 | Білий Данило | 6 | Калашник О.А. | 5 місце |
2 | Білий Костянтин | 10 | Коваленко Н.М. | 5 місце |
3 | Блохін Геннадій | 10 | Коваленко Н.М. | 6 місце |
4 | Козіров Богдан | 8 | Коваленко Н.М. | 7 місце |
5 | Степаненко Юля | 7 | Калашник О.А | 3 місце |
біологія | ||||
1 | Сарданова Лідія | 9 | Трощинська О.П | учасник |
2 | Проценко Ірина | 11 | Трощинська О.П | 3 місце |
фізика | ||||
1 | Білий Костянтин | 10 | Галіченко Т.В. | 4 місце |
2 | Блохін Геннадій | 10 | Галіченко Т.В. | 5 місце |
3 | Степаненко Юля | 7 | Галіченко Т.В. | 3 місце |
географія | ||||
1 | Гоман Тетяна | 11 | Пасхал Г.П. | 3 місце |
хімія | ||||
1 | Степаненко Юля | 7 | Трощинська О.П | учасник |
2 | Тупчієнко Святослав | 7 | Трощинська О.П | учасник |
екологія | ||||
1 | Білий Костянтин | 10 | Трощинська О.П | 3 місце |
2 | Блохін Геннадій | 10 | Трощинська О.П | учасник |
3 | Мовчан Сергій | 11 | Трощинська О.П | учасник |
4 | Проценко Ірина | 11 | Трощинська О.П | 3 місце |
На районному конкурсі-огляді науково-дослідницьких робіт були представлені роботи з математики:
Степаненко Юлія (7 клас) – «Використання кругів Ейлера для розв’язування логічних задач»(вчитель Калашник О.А.) - І місце;
Кусенко Антон (10 клас) – «Діофантові рівняння» (вчитель Коваленко Н.М.) ІІІ місце.
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Активізувати підготовку до обласних предметних олімпіад.
- Підготувати заявку на участь в районній олімпіаді з інформаційних технологій (вчителі інформатики).
По п’ятому питанню колеги обговорили відкритий урок з фізики «Густина тіла» 7 клас (вчитель Галіченко Т.В.), на якому спостерігали за методами активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні фізики.
З даного питання РЕКОМЕНДОВАНО:
- Вчителям дотримуватися часових рамок уроку.
- Продумувати доцільність кожного виду роботи на уроці.
- Застосовувати різноманітні прийоми для кращого запам’ятовування основних понять, означень, символів та ін.
Голова ШМО Коваленко Н.М.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.