Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 29-10-2015, 18:08
- 1 331
- 0
В рамках проекту «Читацький сад» вихованці третього класу візьмуть участь у конкурсі «Казкове дерево», що розпочався 20 жовтня і триватиме до 20 лютого.
Важливе значення для сучасної школи мають, з мого погляду, думки В.О.Сухомлинського про виховне значення казок у початкових класах. Він не уявляв навчання у школі не тільки без слухання, але й без створення казки. Саме казка задовольняє жадобу дитячого пізнання, інтерес до навколишнього. Чарівний і дивовижний, веселий і життєстверджуючий світ казок входить у душу кожної людини з дитинства, засіваючи її першими зернами добра, краси і справедливості. Жоден із жанрів літератури не користується в дітей такою популярністю як казка.
В.О.Сухомлинський писав про казку: «Я тисячу разів переконувався, що наповнюючи світ фантастичними образами, створюючи ці образи, діти відкривають не лише красу, але й істину. Без казки, без гри дитина не може жити. Без казки оточуючий світ перетворюється в красиву, але все ж намальовану на полотні картину. Вона змушує цю картину ожити. Казка - це свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки і мови».
Дитяча творчість починається саме з казки. «Нема дитини, - пише В.О.Сухомлинський, - яка вражена красою поетичного слова, не створила б власного образу».
Тож я, як класовод, намагаюся з перших днів перебування у школі знайомити моїх вихованців з казкою. В першому класі ми читали казки, переказували, робили невеличкі інсценізації. В другому класі читали казки в особах, читали з передбаченням (тобто придумували, що буде далі, чим все закінчиться), малювали ілюстрації до казок, провели конкурс «Повчальне дерево», де читали казки В.Сухомлинського і створювали до них малюнки. І ось, у третьому класі - наші перші спроби складати власні казки. Я вчу дітей складати казки, спочатку за поданим початком, щоб наштовхнути дитину на сюжет, а далі будемо складати за власним задумом. Маленька казка, створена дитиною, допоможе їй потрапити у Країну Творчості і Фантазії.
За тиждень до початку конкурсу діти отримали завдання придумати назву збірки казок, якби автором були вони самі, щоб це було цікаво і незвично. Діти з допомогою батьків творчо підійшли до цього завдання і отрималося досить непогано:
"Гарні казочки від казкарки Яночки"- придумала Яна Проценко
"Казки від Івана дуже-дуже цікаві"- Миколюк Іван
"Казок цікавих незлічимо від казкарика Максима"-Бондаренко Максим
"Торбинка казочок для малят і діточок від казкарки Анночки"- Комарова Анна
"Вінок цікавих казочок склала для вас Анночка-панночка"- Захарова Анна
"Від Ганнусі україночки казки, мов пір'їночки" - Іщенко Ганна
"Малюнки та казочки від Антоніни казкарочки" - Буцик Тоня
"Від Іллюші казочки будуть всім вам до душі" -Каплун Ілля
"Казки на різні теми від казкарика Артема" - Коверга Артем
"Вам Юлія-фантазерка склала казочок багато в'язочок" -Болтян Юля
"Цілий візочок казочок від Максима для діток"- Петрищенко Максим
"Казки-цікавинки від казкарки Алінки" - Сакіян Аліна
"Казки-чудасії від казкарки Анастасії" -Григоренко Настя
"Казки від Настусі цікавіші, ніж у бабусі"- Трощинська Настя
"Казки-забавлянки від казкарки Улянки" - Мазур Уляна
"Казкові історії від казкарки Вікторії" -Мазу Віка
"Казки-мандрівочки-від Ілони казкарочки" - Яковенко Ілона
"Казочки-даруночки від Анночки школярочки" - Нестер Анна
"Від Анни вам казочок мішок для дитячих усмішок" - Півень Анна
Тепер, на початку конкурсу, діти дізналися, що вони будуть складати казки, а збірка їх казок і буде називатися так, як вони придумали. Діти також отримали «Казкове дерево», на якому згодом будуть з’являтися яскраві кольорові кульки з назвою казочки, яку вони склали. Діти, також, заведуть спеціальні зошити, де будуть записувати свої казки та малювати до них ілюстрації.
Тож у добру путь!!! Успіхів і натхнення всім нам на творчій ниві!
Вчитель 3 класу І.Грон
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.