Категорії меню
Опитування
Яка форма навчання Вам більше до вподоби?

Корисні посилання


















Популярні новини
ЩОДЕННИК


Гордість школи
Орловська Вікторія Орловська Вікторія
Тупчієнко Станіслав Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
Для школярів














Архів новин
Протокол №4 від 13.03.2015р

Протокол № 4

засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу

від 13 березня  2015 року

Присутні: всі члени МО, шкільний практичний психолог

Порядок денний

  1. Сучасний урок. Вимоги до сучасного уроку.
  2. Робота з учнями з різними типами сприймання   навчального матеріалу. Консультація психолога.
  3. Про формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів під час навчання математики
  4. Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя (самоаналіз відкритих уроків, їх обговорення)
  5. Про підсумки проведення предметних тижнів.
  6. Готуємося до ДПА-2015

 

Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції.

 В.О.Сухомлинський

 

По першому питанню ознайомилися з рекомендаціями щодо підготовки та проведення сучасного уроку, переглянувши відеозапис "Урок. Самоаналіз уроку", підготовлений заступником директора КОІППО, кандидатом педагогічних наук Голоднюк Л.С., потренувалися у визначенні та формулюванні мети уроку (додаток 1)

По другому питанню слухали практичного психолога Коваль К.К., яка ознайомила присутніх із результатами дослідження «Домінуюча система сприйняття», мета якої - визначення типу сприйняття вихованців: аудіалістичний, візуалістичний, кінестетичний. У дітей з різним типом сприйняття суттєво відрізняються особливості розумової праці (наприклад, особливості запам’ятовування, уваги). Якщо батькам та вчителям відомо до якої групи відноситься дитина їм легше будувати з нею стосунки (виступ додається).

З даного питання ВИРІШЕНО:

  • Учителям-предметникам ознайомитися досконало із результатами діагностики учнів з 5 по 11 класів.
  • Під час проведення уроків враховувати особливості вихованців  та викладати матеріал, використовуючи всі канали сприйняття: зір, слух, кінестетичні канали.

 

По третьому питанню слухали Калашник О. А., вчителя математики, яка повідомила, що методична розробка «Формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів під час вивчення математики» пройшла апробацію схвалена радою науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін (протокол від 29 січня 2015 року №1) та затверджена на засіданні науково-методичної ради КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» (протокол від 03 лютого 2015 року № 1).

Калашник О.А. ознайомила з основними положеннями методичної розробки (виступ додається).

З даного питання РЕКОМЕНДОВАНО:

  1. Представити методичну розробку під час творчого звіту вчителів, що атестуються (Калашник О.А.)

 

По четвертому питанню організовано обговорення відкритих уроків:

  • 3 березня 2015 року 10 клас проведено відкритий урок алгебри  з теми "Формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій у добуток" (вчитель Коваленко Н.М.)

Створені вчителем умови (повторення і вивчення нового матеріалу, робота в парах, групах та індивідуально, колективна робота та диференційована з роздатковим матеріалом, психологічний настрой) допомогли учням зануритися у широке, ще незвідане, але змістовне і цікаве море тригонометричних функцій та формул.

  • 25 лютого 2015 року пройшов відкритий урок біології  у 7 класі з теми "Родина Складноцвіті або Айстрові" (вчитель Трощинська О.П.)

Протягом заняття учні перевірили свої знання про клас Дводольні рослини та ознайомилися з особливостями родини Складноцвіті або Айстрові, а підготовлені ученицями Швець Анітою та Алєксєєнко Тамарою  повідомлення про представників цієї родини - соняшник та кульбабу показали можливості неординарного їх використання.

  • 10 лютого 2015 року відкритий урок математики у 6 класі з теми "Додавання раціональних чисел з різними знаками" (вчитель Калашник О.А.)

Урок проведений на високому професійному та методичному рівні. Протягом уроку діти перевірили свої уміння додавати числа з однаковими знаками та засвоїли правило додавання чисел з різними знаками.

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Продовжити практику проведення відкритих уроків.
  2. Підготовити та провести до наступного засідання інтегровані заняття.

 

По п’ятому питанню виступила Коваленко Н.М., яка відмітила   якісну  підготовку та проведення предметних тижнів вчителями ШМО:

  • тиждень математики, проведений у школі з 9 по 13 березня 2015 року  насичений різноманітними заходами: математичні ігри «Найрозумніший п’ятикласник», «Хто розумніший за шестикласника?», «Математичний калейдоскоп», театралізоване дійство «У королівстві кутів», «Сірникова олімпіада», розгадування судоку «Магічний квадрат».
  • З 16 по 20 лютого 2015року в школі пройшов тиждень фізики: інтелектуальна гра ″Що? Де? Коли?″, ″Фізика від А до Я», гра ″Морський бій″;
  • З 9 лютого по 13 лютого 2015 року в школі проходив тиждень інформатики: конкурси «Вправний користувач комп’ютера», «Знавець середовища SCRАTCH», тренінг «Культура спілкування в Інтернеті», вікторина «Ерудовані та вправні»;
  •   З 02 по 06 лютого 2015 року в закладі проходив тиждень географії: інтелектуальна гра «Марафон ерудитів», пізнавально-розважальне свято «Міс Географія»,  географічні змагання між командами «Юні магеллани» (8 клас) та «Аборигени» (7 кл.).

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Направляти інформацію про підсумки проведення тижнів у газети «Сільське життя», «Освітянське слово», для розміщення на сайті КОІППО у розділі «Дайджест шкільних новин».
  2. Систематизувати матеріали кожного предметного тижня та подати у шкільний методичний кабінет

 

По шостому питанню слухали Пасхал Г.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила з документами про організацію та проведення ДПА-2015:

  • Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/266 (визначено дати проведення ДПА):

 - наказ МОН України від 20.02. 2015         №192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Вчителям предметів, які визначені (обрані) для ДПА у 2014-2015 н.р., глибоко вивчити Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань (наказ від 20.02.2015 р. №192» та дотримуватися їх при складанні атестаційних завдань.
  2. Підготувати куточки ДПА-2015 у кабінетах.
  3. Своєчасно підготувати атестаційні матеріали та подати для розгляду ШМО до 10 квітня 2015 року.

 

Голова ШМО                                                                      Коваленко Н.М.



Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Повернутися
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
Ім'я:*

E-Mail:*
Підтвердіть, що Ви не робот: *