Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 28-03-2015, 22:57
- 2 394
- 0
Протокол № 4
засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу
від 13 березня 2015 року
Присутні: всі члени МО, шкільний практичний психолог
Порядок денний
- Сучасний урок. Вимоги до сучасного уроку.
- Робота з учнями з різними типами сприймання навчального матеріалу. Консультація психолога.
- Про формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів під час навчання математики
- Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя (самоаналіз відкритих уроків, їх обговорення)
- Про підсумки проведення предметних тижнів.
- Готуємося до ДПА-2015
Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції.
В.О.Сухомлинський
По першому питанню ознайомилися з рекомендаціями щодо підготовки та проведення сучасного уроку, переглянувши відеозапис "Урок. Самоаналіз уроку", підготовлений заступником директора КОІППО, кандидатом педагогічних наук Голоднюк Л.С., потренувалися у визначенні та формулюванні мети уроку (додаток 1)
По другому питанню слухали практичного психолога Коваль К.К., яка ознайомила присутніх із результатами дослідження «Домінуюча система сприйняття», мета якої - визначення типу сприйняття вихованців: аудіалістичний, візуалістичний, кінестетичний. У дітей з різним типом сприйняття суттєво відрізняються особливості розумової праці (наприклад, особливості запам’ятовування, уваги). Якщо батькам та вчителям відомо до якої групи відноситься дитина їм легше будувати з нею стосунки (виступ додається).
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Учителям-предметникам ознайомитися досконало із результатами діагностики учнів з 5 по 11 класів.
- Під час проведення уроків враховувати особливості вихованців та викладати матеріал, використовуючи всі канали сприйняття: зір, слух, кінестетичні канали.
По третьому питанню слухали Калашник О. А., вчителя математики, яка повідомила, що методична розробка «Формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів під час вивчення математики» пройшла апробацію схвалена радою науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін (протокол від 29 січня 2015 року №1) та затверджена на засіданні науково-методичної ради КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» (протокол від 03 лютого 2015 року № 1).
Калашник О.А. ознайомила з основними положеннями методичної розробки (виступ додається).
З даного питання РЕКОМЕНДОВАНО:
- Представити методичну розробку під час творчого звіту вчителів, що атестуються (Калашник О.А.)
По четвертому питанню організовано обговорення відкритих уроків:
- 3 березня 2015 року 10 клас проведено відкритий урок алгебри з теми "Формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій у добуток" (вчитель Коваленко Н.М.)
Створені вчителем умови (повторення і вивчення нового матеріалу, робота в парах, групах та індивідуально, колективна робота та диференційована з роздатковим матеріалом, психологічний настрой) допомогли учням зануритися у широке, ще незвідане, але змістовне і цікаве море тригонометричних функцій та формул.
- 25 лютого 2015 року пройшов відкритий урок біології у 7 класі з теми "Родина Складноцвіті або Айстрові" (вчитель Трощинська О.П.)
Протягом заняття учні перевірили свої знання про клас Дводольні рослини та ознайомилися з особливостями родини Складноцвіті або Айстрові, а підготовлені ученицями Швець Анітою та Алєксєєнко Тамарою повідомлення про представників цієї родини - соняшник та кульбабу показали можливості неординарного їх використання.
- 10 лютого 2015 року відкритий урок математики у 6 класі з теми "Додавання раціональних чисел з різними знаками" (вчитель Калашник О.А.)
Урок проведений на високому професійному та методичному рівні. Протягом уроку діти перевірили свої уміння додавати числа з однаковими знаками та засвоїли правило додавання чисел з різними знаками.
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Продовжити практику проведення відкритих уроків.
- Підготовити та провести до наступного засідання інтегровані заняття.
По п’ятому питанню виступила Коваленко Н.М., яка відмітила якісну підготовку та проведення предметних тижнів вчителями ШМО:
- тиждень математики, проведений у школі з 9 по 13 березня 2015 року насичений різноманітними заходами: математичні ігри «Найрозумніший п’ятикласник», «Хто розумніший за шестикласника?», «Математичний калейдоскоп», театралізоване дійство «У королівстві кутів», «Сірникова олімпіада», розгадування судоку «Магічний квадрат».
- З 16 по 20 лютого 2015року в школі пройшов тиждень фізики: інтелектуальна гра ″Що? Де? Коли?″, ″Фізика від А до Я», гра ″Морський бій″;
- З 9 лютого по 13 лютого 2015 року в школі проходив тиждень інформатики: конкурси «Вправний користувач комп’ютера», «Знавець середовища SCRАTCH», тренінг «Культура спілкування в Інтернеті», вікторина «Ерудовані та вправні»;
- З 02 по 06 лютого 2015 року в закладі проходив тиждень географії: інтелектуальна гра «Марафон ерудитів», пізнавально-розважальне свято «Міс Географія», географічні змагання між командами «Юні магеллани» (8 клас) та «Аборигени» (7 кл.).
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Направляти інформацію про підсумки проведення тижнів у газети «Сільське життя», «Освітянське слово», для розміщення на сайті КОІППО у розділі «Дайджест шкільних новин».
- Систематизувати матеріали кожного предметного тижня та подати у шкільний методичний кабінет
По шостому питанню слухали Пасхал Г.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила з документами про організацію та проведення ДПА-2015:
- Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/266 (визначено дати проведення ДПА):
- наказ МОН України від 20.02. 2015 №192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».
З даного питання ВИРІШЕНО:
- Вчителям предметів, які визначені (обрані) для ДПА у 2014-2015 н.р., глибоко вивчити Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань (наказ від 20.02.2015 р. №192» та дотримуватися їх при складанні атестаційних завдань.
- Підготувати куточки ДПА-2015 у кабінетах.
- Своєчасно підготувати атестаційні матеріали та подати для розгляду ШМО до 10 квітня 2015 року.
Голова ШМО Коваленко Н.М.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.