Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 26-03-2014, 16:30
- 1 286
- 0
Протокол № 3
засідання МО вчителів природничо-математичного циклу
від 12 лютого 2014 р.
Присутні: всі члени МО.
Порядок денний
Теоретична частина
1.Робота з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук.
2.Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми.
Практична частина
1.Аналіз відвіданих відкритих уроків з біології та фізики.
2. Ярмарок досвіду:
- предметні тижні;
- використання проектних технологій в позакласній роботі.
Різне:
- Результати районних олімпіад з природничо-математичних дисциплін.
- Результати районного конкурсу науково-дослідницьких робіт.
По першому питанню слухали вчителя біології Трошинську О.П., яка наголосила, що проблема обдарованості в наш час стає все більш актуальною. Це насамперед пов'язано з потребою суспільства в неординарних творчих особистостях. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих дітей є одним із головних завдань удосконалення системи освіти. (виступ додається)
Слухали вчителя географії Пасхал Г.П., яка ознайомила присутніх з напрямами, за якими необхідно працювати з обдарованими учнями:
1. На уроках – індивідуальна диференційована робота.
2.Гурткова робота з предмету.
3. Позакласні заходи у межах предметних тижнів.
4.Предметні заходи у класі із запрошенням батьків.
5. Захист навчальних проектів.
6. Участь в олімпіадах різного рівня.
7. Участь у творчих конкурсах різного рівня.
Галина Петрівна поділилась досвідом , як якісно підготувати учнів до здачі ЗНО. (Рожков Микола-178 балів, Щербов Олександр-169 балів) Вчителька продемонструвала матеріали навчального кабінету: творчі роботи учнів, складені кросворди, цікаві повідомлення і т. д.(виступ додається)
По другому питанню слухали практичного психолога Бабич К.К., яка ознайомила із психологічною характеристикою обдарованої особистості та відокремила «шкільні» типи обдарованих дітей. Особливо звернула увагу на методичні рекомендації педагогам щодо роботи з обдарованими учнями.
Аналізуючи досвід підготовки учнів до участі в олімпіадах, можна зробити висновок, що запорукою досягнення високих результатів є виконання трьох обов'язкових умов психологічної підготовки:
1.Психодіагностика індивідуально-типологічних особливостей учнів.
2. Цілеспрямований розвиток творчих здібностей учнів.
3. Психологічна підготовка учнів до змагань. (виступ додається)
На засіданні відбулося обговорення відвіданих уроків: відкритий урок фізики у 9 класі з теми "Робота та потужність електричного струму" (вчитель Галіченко Т.В.); відкритий урок природознавства у 5 класі на тему "Властивості грунту. Догляд за грунтом" (вчитель Трощинська О.П.)
Із результатами районних конкурсів та олімпіад ознайомила заступник директора з навчально-методичної роботи Калашник О.А.
Відповідно до наказу начальника відділу освіти, молоді та спорту Добровеличківської райдержадміністрації від 06.12. 2013р. № 424 за підсумками районного етапу Всеукраїнського конкурсу–захисту науково-дослідницьких робіт переможцями визнані:
І місце – Проценко Ірина, учениця 10 класу (робота з біології)
ІІ місце – Блохін Геннадій, учень 9 класу, (фізика) та Степаненко Юлія, учениця 6 класу (математика)
ІІІ місце – Алексеюк Любов, учениця 11 класу (економіка)
Закінчився районний етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Вітаємо переможців олімпіади з математики - Степаненко Юлія, 6 клас, І місце; Зибін Назар, 11 клас, ІІІ місце; олімпіади з інформаційних технологій - Нечипоренко Неля, 8 клас, ІІ місце; Білий Костянтин, 9 клас, І місце; Куліш Дмитро, 10 клас, ІІ місце; Зибін Назар, 11 клас, І місце.
Потрібно відмітити якісну підготовку та проведення предметних тижнів вчителями МО та використання при цьому проектних технологій.
Вчителями також обговорена модель випускника навчального закладу.
З проблеми організації роботи з обдарованими учнями вчителями вироблені рекомендації щодо використання таких форм роботи із здібними дітьми:
- Розв’язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
- Індивідуальна і диференційована робота.
- Ділові ігри, інтерактивні методи навчання.
- Участь у конкурсах різних рівнів.
- Участь у олімпіадах різних рівнів.
- Враховувати психолого-педагогічні принципи роботи із здібними учнями.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.