Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 27-08-2020, 16:30
- 1 440
- 0
Комунальний заклад «Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» утворений в результаті реорганізації КЗ «Добровеличківське навчально-виховне обєднання» в серпні 2019 року та має у своїй структурі опорний заклад, 7 філій та пришкільний інтернат.
№ з/п |
Назва закладу |
1. |
Опорний заклад Добровеличківський ліцей «Інтелект» |
2. |
Філія Добровеличківська загальноосвітня школа І ступеня |
3. |
Філія Дружелюбівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» |
4. |
Філія Карбівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів |
5. |
Філія Марківський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» |
6. |
Філія Новолутківський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І ступеня-дошкільний навчальний заклад» |
7. |
Філія Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
8. |
Філія Троянський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І ступеня-дошкільний навчальний заклад» |
Станом на 29 травня 2020 року в КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» в 47 класах навчалося 591 учнів, з них:
Клас |
Опорний заклад |
Добровеличківсь-ка ЗШ І ст. |
Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. |
Карбівська ЗШ І-ІІ ст. |
Дружелю- бівський НВК |
Марківський НВК |
||||||
|
к/к |
учн |
к/к |
учн |
к/к |
учн |
к/к |
учн |
к/к |
учн |
к/к |
учн |
1 |
- |
- |
2 |
46 |
1 |
9 |
- |
- |
1 |
6 |
1 |
8 |
2 |
- |
- |
2 |
56 |
1 |
5 |
1 |
10 |
1 |
8 |
1 |
7 |
3 |
- |
- |
1 |
30 |
1 |
5 |
- |
- |
1 |
11 |
- |
- |
4 |
- |
- |
1 |
30 |
1 |
6 |
1 |
6 |
- |
4к |
1 |
9 |
5 |
2 |
39 |
- |
- |
1 |
7 |
1 |
5 |
1 |
6 |
- |
- |
6 |
2 |
31 |
- |
- |
1 |
8 |
1 |
7 |
1 |
7 |
1 |
5 |
7 |
2 |
32 |
- |
- |
1 |
12 |
1 |
7 |
1 |
7 |
1 |
6 |
8 |
2 |
32 |
- |
- |
1 |
6 |
1 |
7 |
1 |
5 |
- |
- |
9 |
2 |
34 |
- |
- |
1 |
8 |
1 |
5 |
- |
1 |
- |
2 |
10 |
1 |
27 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
11 |
1 |
22 |
- |
- |
1 |
7 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Вс: |
12 |
217 |
6 |
162 |
10 |
73 |
7 |
47 |
7 |
55 |
5 |
37 |
З 2017 року опорний заклад долучився до науково-педагогічного проекту «Інтелект України». В 2019-2020 навчальному році за ним працювали 1 - 3 класи.
З метою реалізації спеціалізації школи, яка передбачає якісну підготовку учнів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства, навчальний план школи передбачав впровадження в 5-7 класах навчального плану спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням окремих предметів, поглибленого вивчення інформатики в 8-9 класах, інформаційно-технологічного профілю в старшій школі та допрофільну підготовку з збільшенням годин на вивчення інформатики в 2-4 класах.
Підвищення кваліфікації
Педагогічний колектив ліцею постійно працює над підвищенням рівня фахової майстерності, про що свідчить проходження накопичувальних курсів учителями ліцею.Докладніше тут. Всі педагоги, які були заявлені для проходження курсової перепідготовки , її пройшли.
У закладі функціонували:
- Наглядова рада школи
- Педагогічна рада
- Методичні об'єднання:
- вчителів початкових класів;
- вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
- вчителів природничо-математичного циклу;
- вчителів спортивно-естетичного циклу;
- класних керівників;
- вихователів.
- Учнівське самоврядування – Лідерський клуб
- Рада профілактики правопорушень.
Рівень навчальних досягнень учнів комунального закладу Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ»
(за результатами 2019-2020 навчального року)
Назва закладу |
Всього учнів (на 29.05.20 р.) |
Оцінюється
|
Навчальні досягнення учнів |
|||
ПР |
СР |
ДР |
ВР |
|||
Опорний заклад |
217 |
217 |
6 |
133 |
70 |
8 |
Добровеличківська ЗШ І ст. |
162 |
60 |
- |
19 |
27 |
14 |
Дружелюбівський НВК |
55 |
41 |
2 |
22 |
14 |
3 |
Карбівська ЗШ І-ІІ ст. |
47 |
37 |
1 |
23 |
11 |
2 |
Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст. |
73 |
59 |
4 |
31 |
16 |
8 |
Марківський НВК |
37 |
22 |
1 |
13 |
7 |
1 |
Всього |
591 |
|
14 |
241 |
145 |
36 |
В звязку з карантинними обмеженнями учні випускних класів були звільнені від ДПА.
Результати ЗНО-2020
Заклад освіти |
Предмет |
Кількість осіб, які взяли участь у тестуванні |
Кількість учасників, які |
|||||
Назва |
не подолали |
результат за шкалою 100-200 балів |
||||||
100-120 |
120-140 |
140-160 |
160-180 |
180-200 |
||||
Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» |
Укр. мова |
21 |
|
5 |
7 |
5 |
4 |
|
|
Історія |
14 |
2 |
5 |
4 |
2 |
1 |
|
|
Математика |
15 |
2 |
2 |
6 |
3 |
2 |
|
|
Англійська мова |
4 |
1 |
3 |
|
|
|
|
|
Географія |
7 |
|
1 |
3 |
1 |
2 |
|
|
Біологія |
5 |
|
4 |
1 |
|
|
|
|
Фізика |
3 |
1 |
|
1 |
1 |
|
|
Рух здобувачів освіти протягом навчального року
Назва закладу освіти |
2018/2019 |
Кількісні змінні (+,-) |
|
На початку року |
На кінець року |
||
Опорний заклад |
221 |
217 |
-4 |
Філія Добровеличківська загальноосвітня школа Іст. |
163 |
162 |
-1 |
Філія Дружелюбівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» |
56 |
55 |
-1 |
Філія Марківський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» |
36 |
37 |
+1 |
Філія Карбівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів |
47 |
47 |
0 |
Філія Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
77 |
73 |
-4 |
Всього: |
600 |
591 |
-9 |
Ефективність роботи адміністрації. Управління роботою закладом
У 2019/2020 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, удосконалення змісту освітнього процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків, подальше впровадження профільного навчання, організацію навчального процесу з використанням дистанційних технологій.
Керівництво підвищенням якості та ефективності внутрішньоліцейного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективним, річним, робочим навчальним, місячним та тижневим планами.Принцип доцільності і оперативності прийняття управлінських рішень адміністрації базувався на аналітичних даних, отриманих в ході внутрішньоліцейного контролю.
Адміністрацією постійно проводились консультації та спільно розглядалися питання з такими структурними підрозділами закладу, як: Парламент ліцею, батьківський комітет, профспілковий комітет.
Протягом 2019-2020 навчального року проведено 10 засідань педагогічної ради з актуальних питань організації навчально-виховного процесу, серед яких: підсумки роботи школи за 2018-2019 н.р. та завдання на 2019-2020 н.р., аналізувалася успішність здобувачів освіти закладу, розглядалися результати вивчення стану викладання інформатики, основ здоров’я, підсумки адаптації учнів 5 класів, підсумки участі учнів школи у МАНУМ та олімпіадах, слухалися творчі звіти вчителів, що атестувалися, про схвалення макетів підручників для 3 та 7 класів, про підвищення кваліфкації, про стан роботи колективу з попередження дитячого травматизму та безпеки життєдіяльності.
Щотижня проходили наради при директору та заступниках з навчальної та виховної роботи, на яких розв’язувалися оперативні проблеми діяльності закладу.
В 2019-2020 навчальному році проатестовано 24 педпрацівники, серед яких 15 педпрацівників філій.
Використання в управлінській діяльності інформаційно-комунікаційних технологій (електронний документообіг, розміщення на сайтах, блогах інформації )
У закладі діє сайт закладу http://intelekt.dv.kr.ua/, сайт МО вихователів http://metodika2016.at.ua , 4 блоги методичних об‘єднань :
Блог МО вчителів початкових класів http://shmopk2015.blogspot.com ;
Блог МО вчителів природничо-математичного циклу http://shmopm.blogspot.com ;
Блог МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу http://vcentriukrainy.blogspot.com ;
Блог МО класних керівників https://smoklasker.blogspot.com .
Під час карантину вчителі опорного закладу активно використовували власні сайти чи блоги, створили сервіси для дистанційного навчання учнів.
Створення безпечних умов праці та навчання
З метою забезпечення нормативних показників з охорони праці, безпеки життєдіяльності покращення роботи по створенню безпечних умов праці та навчання, попередження нещасних випадків та організації роботи з охорони праці відповідно до вимог чинного законодавства наказом директора комунального закладу визначено відповідальних за стан охорони праці в філіях, структурних підрозділах, навчальних кабінетах, групах продовженого дня, спортивних залах та в хореографічному залі призначено відповідальних за електробезпеку, за пожежну безпеку, за експлуатацію обладнання, за санітарний стан приміщень, визначено осіб, які проводять інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності з працівниками, здобувачами освіти школі.
19 серпня 2020 року робочою комісією, створеною наказом директора від 21 травня 2020 року № 39, здійснено перевірку готовності навчальних класів, спортивного залу, спортивного майданчику, ігрового майданчика та інших приміщень. До нового навчального року складено акти-дозволи на проведення занять і акт готовності закладу до нового 2020-2021 року навчального року.
З метою захисту від пожеж в закладі розроблено перспективний план заходів щодо поліпшення протипожежного стану навчальних приміщень, створення безпечних умов навчання учнів та роботи працівників.
Педагогічний аналіз за 2019-2020 навчальний рік.
Основна діяльність КЗ «Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти, виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів із питань загальної середньої освіти щодо організації навчально-виховного процесу», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та інших законодавчих та нормативно-правових документів із питань виконання законодавства України в галузі «Освіта».
На кожному рівні навчання забезпечується виконання державного стандарту, а також дається теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров'я.
Успішність подолання кожного рівня, виконання його освітніх задач гарантується ліцеєм тільки за умови усвідомленого й добровільного дотримання всіх норм і правил ліцейного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю освітнього процесу. Заклад здійснював свою діяльність відповідно до статуту.
Вчителі ліцею планують свою діяльність, аналізують її результативність. Основним документом, за яким планується освітня діяльність вчителя, є календарно – тематичний план. Він розробляється, як правило, на один семестр. Структура і зміст КТП – це прерогатива вчителя, прояв його творчої свободи. Календарно – тематичне планування погоджується із заступником директора та керівником методичного об’єднання вчителів. За необхідності календарно – тематичний план може коригуватись. Учителі самостійно визначають обсяг годин на вивчення навчальної теми, можуть змінювати послідовність вивчення тем у календарно – тематичному плані. Всі педагогічні працівники ліцею мають календарно – тематичне планування.
Учителі ліцею застосовують компетентнісний підхід у викладанні та використовують різні форми і методи проведення навчальних занять, які спрямовані на творчий розвиток учнів, їх самостійну і аналітичну роботу. Спостереження за проведенням навчальних занять учителів ліцею показало, що викладання в ліцеї спрямоване на оволодіння учнями ключовими компетентностями. Більшість учнів працює під час проведення навчального заняття. Вчителі застосовують елементи формувального оцінювання. Чітко помітна виховна складова проведених навчальних занять. Більшість учителів використовують у своїй роботі інформаційно – комунікаційні технології, які сприяють оволодіння учнями ключовими компетентностями. Вдало використовуються обладнання та засоби навчання. Більшість учителів ліцею співпрацюють з учнями на засадах партнерства. Вчителі вислуховують та сприймають думки учнів, їх власну точку зору.
В ліцеї приділяється належна увага розробленню індивідуальної освітньої траєкторії учнів. Для них учителями розроблялися індивідуальні завдання, коригувалася швидкість опанування навчальним матеріалом. Використання індивідуальних освітніх траєкторій дало можливість учням опанувати навчальний матеріал у відповідності до своїх можливостей.
У 2019/2020 навчальному році вчителі продовжували розробляти власні освітні ресурси. Особливо це було актуальним під час періоду загальнонаціонального карантину. Ці ресурси розроблялися у вигляді навчального контенту, тестових завдань, практичних завдань, освітніх проєктів.
Педагогічні працівники ліцею мають стійкі навички у використанні інформаційно – комунікаційних технологій. Інформаційно - комунікаційні технології постійно застосовуються в освітньому процесі. 100% вчителів володіють і застосовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі.
Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації. Вдосконалення професійного розвитку відбувається через самоосвіту, участь в онлайн курсах, вебінарах, семінарах, конференціях. Керівництвом ліцею здійснюється аналіз професійного розвитку педагогічних працівників. Підвищення кваліфікації є безперервним процесом. Переважна більшість учителів ліцею підвищувала кваліфікацію в Кіровоградському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. В.О. Сухомлинського.
У процесі оцінювання педагогічної діяльності значна увага приділяється такій складовій освітнього процесу, як взаємовідносини педагогічних працівників і учнів. Педагогічні працівники ліцею діють на засадах педагогічки партнерства та особистісно орієнтованого підходу у роботі із учнями.
Опорна школа працює в режимі повного дня, навчальні заняття проводяться в першу зміну. Початок занять о 8.30, закінчення 7 уроку – о 15.15.
Тривалість уроків: 1 клас – 30 хвилин, 2 клас – 35 хвилин, 3-4 класи – 40 хвилин, 5-11 класи – 45 хвилин.
Для проведення обіду в школі після п’ятого уроку - велика перерва у 30 хвилин для обіду.
Щовівторка проводиться інформування – 8.15-8.30 год.; щоп’ятниці – бесіди з безпеки життєдіяльності – 8.15-8.30 год. Класні години – щосереди.
Робота гуртків – з понеділка по четвер 14.00.-17.00 год., у суботу та неділю – 16.00-18.00 год. У неділю діє Клуб вихідного дня.
На базі школи працювали курси «Оператор комп’ютерного набору» для учнів 10-11 класів (від Добровеличківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату).
Щопонеділка – адміністративна нарада (8.00 год.), оперативна нарада при директорові (16.00 год.)
Четвертий четвер кожного місяця – засідання учнівського парламенту.
Для забезпечення навчальної діяльності у школі обладнано:
- 12 навчальних кабінетів;
- 9 класних кімнат;
- 3 комп'ютерні класи;
- спортивний зал;
- спортивний майданчик;
- футбольне поле;
- палац мистецтв;
- бібліотека.
З метою розкриття індивідуальних здібностей вихованців, розвитку творчої активності, артистизму, музичності, становлення особистісних якостей, сприяння формуванню фізичного, психічного, духовного здоров’я школярів, розвитку їх основних фізичних якостей та рухових навичок, забезпечення інтересу кожного учня до вивчення навчальних предметів в закладі працювали такі гуртки:
№ з/п |
Назва гуртка |
Належність |
1. |
Інтеграл |
шкільний |
2. |
Юний біолог |
шкільний |
3. |
Юний географ |
шкільний |
4. |
Першоцвіт |
шкільний |
5. |
Скіф |
шкільний |
6. |
Рукотворці |
шкільний |
7. |
Робототехніка |
шкільний |
8. |
Волейбол |
шкільний |
9. |
Хореографічний |
шкільний |
10. |
Технічне конструювання |
ОЦТТМ
|
11. |
Гурток технічної творчості |
ОЦТТМ
|
Робота з обдарованими дітьми
З метою реалізації Державної програми роботи з обдарованою молоддю адміністрацією та педагогічним колективом ліцею у 2019/2020 навчальному році були здійснені такі заходи:
- поновлений ліцейний інформаційний банк даних про обдарованих учнів ліцею;
- поновлена наукова-методична база з питань роботи з обдарованими дітьми;
- проведений І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів;
- організована робота з підготовки та участі учнів ліцею в І, ІІ, ІІІ та ІV етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з начальних предметів;
- проведена робота з підготовки та участі учнів ліцею у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН;
- організована робота з підготовки та участі учнів ліцею у районному, обласному та всеукраїнському етапах предметних турнірів;
- організована робота гуртків та факультативів за бажанням учнів;
- забезпечено інформування про всі досягнення учнів ліцею;
- визначені номінації з числа обдарованих учнів ліцею на ліцейське свято «Олімп»
Робота колективу ліцею, яка проведена за програмою виявлення та підтримки талановитої молоді і створення умов, необхідних для розвитку особистості, має свої позитивні результати. Як відомо, дієвим засобом формування мотивації до навчання, підвищення пізнавальної активності, поглиблення і розширення знань, створення умов для збереження і розвитку інтелектуального потенціалу нації є різноманітні інтелектуальні змагання: Всеукраїнські олімпіади, турніри, Інтернет-олімпіади, інтерактивні конкурси.
Аналізуючи роботу МО під час організації і проведення всіх етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України слід відзначити, що в даному напрямку вчителі працюють систематично й активно.
Результати участі здобувачів освіти (2019 – 2020 н.р.) у олімпіадах та конкурсах дивіться тут.
Аналіз методичної роботи
В 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив закладу продовжував роботу над науково-методичною проблемою «Створення розвивального середовища для соціалізації успішної особистості вихованця та реалізації творчого потенціалу педагога» та спрямовував роботу на вирішення таких завдань:
- забезпечення необхідних умов щодо поетапної реалізації нових Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів у школі ІІ ступеня та Державних стандартів загальної середньої освіти;
- удосконалення, належне спрямування всіх форм шкільної методичної роботи;
- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи, методичних об’єднань;
- організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної проблеми.
- підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів;
- підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;
- методичний супровід науково-дослідницької діяльності учнів;
- удосконалення психолого-педагогічної освіти педагогів школи.
В закладі діяли такі методичні об’єднання
методичне об’єднання вчителів початкових класів (голова – Чоботар Т.Ю., вчитель початкових класів І категорії);
методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (голова – Устюжаніна О.В., вчитель історії вищої категорії, вчитель-методист);
методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (голова – Коваленко Н.М., вчитель математики вищої категорії, вчитель-методист);
методичне об’єднання вчителів спортивно-естетичного циклу (голова – Тупчієнко Л.В., вчитель образотворчого мистецтва ІІ категорії);
методичне об’єднання класних керівників (голова – Галіченко Т.В., вчитель І категорії);
методичне об’єднання вихователів (голова – Іщенко Ю.В., вихователь вищої категорії, вихователь-методист).
Динамічна група вчителів, що викладають інформатику (керівник – Калашник Ю.О., вчитель інформатики вищої категорії, старший вчитель)
Методична робота була спрямована на:
- реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Державного стандарту базової та повної загальної освіти;
- виконання державних програм викладання предметів, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення предметів в 2018-2019 навчальному році;
- створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів;
- підвищення професійної майстерності педагогічних працівників;
- ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.
Особлива увага членами МО приділяється опрацюванню нормативних документів: Державного стандарту, інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання шкільних дисциплін природничо-математичного циклу.
Протягом 2018-2019 н.р. в своїй роботі вчителі керувалися такими документами:
- Лист «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році» від 03.07.2018 № 1/9-415
- наказом МОН України від 05.05.2009 № 371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» (8-11 класи),
- наказом МОН України від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-7 класи),
- інструкцією з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН України від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів»,
- Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547,
Педпрацівниками КЗ Добровеличківський ліцей «Інтелект» проведені районні семінари:
№ з/п |
П І П |
Тема семінару |
Категорія учасників |
Дата проведення |
1. |
Мельниченко О.Д. |
«Формування ключових компетентностей і навичок учнів початкової школи» |
Районний семінар вчителів 1, 2 класів |
06.12.2019 |
2. |
Тупчієнко Л.В. |
«Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору» |
Районний семінар вчителів художньо-естетичного циклу |
29.11.2019 |
3. |
Носач Н.В. |
«Розвиток креативних здібностей дошкільників у різних видах діяльності» |
Районний семінар вихователів ЗДО |
26.02.2020 |
Протягом навчального року шкільне методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін працювало над реалізацією проблеми: «Особистісно зорієнтоване навчання як засіб розвитку і саморозвитку особистості». У 2019-2020 навчальному році методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження ефективних технологій навчання і виховання; створення умов для формування ключових компетентностей учнів та професійної компетентності педагогів. Підвищення фахового рівня вчителів проводилося шляхом вивчення і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту; шляхом опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів» з метою обміну досвідом; впровадження у навчально-виховний процес сучасних досягнень науки, педагогічної теорії.
Протягом навчального року проведено 3 засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу, на яких вивчено нормативно-правові та інструктивно-методичні документи щодо організації навчально-виховного процесу, проаналізовано роботу МО та визначено його основні завдання, намічено заходи із формування системних знань та умінь учнів.
На засіданнях проаналізовано роботу МО, визначені завдання на навчальний рік, розглянули навчально-методичне забезпечення навчально-виховного процесу, узгодили календарно-тематичне планування з предметів відповідно до діючих програм та навчального забезпечення, про нормативно-правові та інструктивно-методичні матеріали МОН України щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2019-2020 н. р. за оновленими програмами, особливості викладання в 11 класі.
У період між засіданнями члени методичного об’єднання брали участь у роботі педагогічної ради школи, в районних методичних заходах.
Протягом навчального року проведені відкриті уроки з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Всі відкриті заняття проведені з використанням мультимедійних презентацій, на високому пофесійному рівні.
Всі вчителі ШМО створили власні блоги та розміщують у них матеріали (розробки уроків, занять). Найбільш активно веде свій блог Виштикайло І.В., є редактором блогу МО суспільно-гуманітарного циклу, регулярно висвітлює події в мережі Google +, YouTube, на шкільному сайті. На належному рівні пройшли предметні тижні з історії, правознавства, української мови та літератури, зарубіжної літератури та іноземної мови, мета яких розширення кругозору вихованців, розвиток творчих здібностей учнів, формування інтересу до вивчення предметів, виховання ціннісних ставлень.
Вище зазначені кількісні дані приводять до висновків, що вчителі забезпечують засвоєння навчального матеріалу на середньому та достатньому рівнях, враховуючи індивідуальні здібності учнів. Разом з тим, в роботі шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін слід звернути увагу на:
систематизацію та поширення власного досвіду роботи шляхом активізації участі у районних семінарах, друку у педагогічній пресі та засобах масової інформації. Треба поширювати інформацію про класні та шкільні події на сторінках районної газети;
наповнення власних блогів;
необхідність покращення підготовки учнів до ДПА та ЗНО.
На 2019-2010 навчальний рік вчителі – члени ШМО ставлять перед собою наступні завдання:
- підвищувати роль предметів суспільно-гуманітарного циклу;
- на уроках і позакласних заходах посилити роботу по вихованню загальнолюдських цінностей, патріотизму, толерантності;
- формувати в учнів уміння самостійно поповнювати знання, застосовуючи їх у своїй практиці;
- створювати належні умови для самореалізації учнів, що мають нахил до суспільно-гуманітарних наук, через участь в конкурсах, олімпіадах, через роботу в ШНТУ, МАН та предметних гуртках;
- удосконалювати структуру та методи підвищення ефективності уроків різного типу, активно зміцнювати міжпредметні взаємозв’язки, активізувати позакласну роботу;
- звертати більше уваги на диференційований підхід до слабовстигаючих учнів;
- вивчати та впроваджувати в практику передовий досвід вчителів школи, району, області;
- постійно дбати про підвищення свого фахового рівня.
Шкільне методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу в 2019-2020 н. р. працювало над проблемним питанням «Формування предметних компетентностей під час викладання природничо-математичних дисциплін».
На засіданнях ШМО погоджене календарне планування, опрацьовані Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів природничо-математичного циклу;
аналізувалися проведені відкриті уроки, заняття, класні години; результати участі у творчих професійних конкурсах; результативність роботи з обдарованими учнями; підготовка до ДПА.
Вчителі поліпшують матеріально-технічне забезпечення навчальних кабінетів, виготовляють роздатковий та дидактичний матеріал, електронні презентації, портфоліо з теми для учня, застосовують ППЗ.
Підвищення фахового рівня педагогічних працівників у закладі підпорядковано масові форми науково-методичної роботи: засідання педагогічної ради, семінари-практикуми, методичні тижні, тижні педагогічної майстерності. Згідно з річним планом роботи протягом року проведено 3 STEM-декади: «Роботоманыя», «Космос», «Вода». Було складено план, вчителі проводили різноманітні позаурочні заходи з учнями, переважно інтелектуально-розважальні ігри, дослідження, екскурсії
Вчителі були активними учасниками районних МО, де виступали з доповідями та презентаціями. Активно залучалися до вебінарів, дистанційних курсів, тренінгів.
Аналіз
виховної роботи за 2019-2020 навчальний рік
Аналітична довідка про роботу філії Дружелюбівський НВК за 2019-2020 навчальний рік
Аналітична довідка про роботу Марківського НВК І-ІІ ступенів за 2019-2020 навчальний рік
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.