Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- 1-03-2015, 16:03
- 790
- 0
Додаток
до наказу директора департаменту
освіти і науки облдержадміністрації
09.02.2015 р.№ 43
Методичні рекомендації щодо організації та
проведення обласного огляду освітніх блогів
«Педагогічна блогосфера»
1. Загальні вимоги
Нові стандарти висувають вимоги не тільки до якості освіти, а й до умов, які необхідно створити в школах для організації і ведення освітнього процесу. Одним із напрямів модернізації освіти є її інформатизація, що передбачає підключення всіх шкіл до мережі Інтернет і створення єдиного освітнього простору області. Огляд покликаний залучати учасників освітнього процесу до освоєння знань про сучасні Інтернет-технології; підтримати творчі ініціативи щодо створення інформаційно-освітніх ресурсів; забезпечити входження в єдиний світовий інформаційний простір.
Мета Огляду:
- розвиток інфраструктури єдиного освітнього інформаційного простору;
- залучення учасників освітнього процесу до освоєння сучасних Інтернет- технологій;
- стимулювання творчої активності педагогів у створенні освітніх блогів;
- підтримка педагогічних працівників у створенні та використанні освітніх блогів як засобу навчання і виховання.
Завдання Огляду:
- стимулювання змістового наповнення освітніх блогів та постійного їх оновлення;
- освоєння Інтернет-технологій учасниками навчально-виховного процесу;
- упровадження нових освітніх технологій і принципів організації навчально-виховного процесу з використанням ІКТ;
- сприяння організації педагогічної взаємодії між школою і сім'єю, батьками і дітьми, учителями та учнями.
2. Організація Огляду
1. Огляд проводиться на добровільних засадах за номінаціями:
- блог методиста районного (міського) методичного кабінету (центру);
- блог керівника (директора/заступника) навчального закладу;
- блог учителя;
- блог методичного формування;
- блог класного керівника, вихователя;
- блог учителя класу з інклюзивним навчанням;
- блог бібліотекаря;
- блог керівника гуртка.
2. Термін проведення Огляду – з 01 лютого по 25 травня протягом 2015 – 2018 років.
3.Умови Огляду.
Для участі в Огляді необхідно:
- подати реально працюючий блог у мережі Інтернет відповідно до номінацій;
- пройти онлайнову реєстрацію на участь у Огляді.
Огляд проводиться щорічно. Кожна робота оцінюється за такими показниками:
- змістовність (підбір матеріалу, відповідність назві, інформативність, зрозумілість і чіткість тексту, грамотність);
- технологічність (дизайн та оформлення блогу відповідає змісту; наявність навігаційних елементів; мультимедійність, використання гаджетів та віджетів);
- соціальність (матеріали блогу мають помітну спрямованість на спільну роботу, співтворчість; є майданчиком педагогічного або професійного діалогу – учитель-учень, учитель-батьки, педагог-педагог, педагог-адміністратор);
- безпечність контенту.
4. Дотримання авторських прав:
- авторські права на створені в рамках Огляду роботи зберігаються за його учасниками.
5. Фахове журі нагороджує учасників дипломами і призами.
3. Визначення переможців Огляду
1. Переможцями Огляду є інформаційні ресурси (під керівництвом колективу авторів або автора), що мають найвищий сумарний рейтинг за оцінками членів журі. У разі рівності рейтингів журі ухвалює рішення відкритим голосуванням. Рішення членів журі оформлюється відповідним протоколом.
2. Переможці нагороджуються дипломами організаторів Огляду та цінними призами.
3. Блоги - переможці та лауреати подаються на Огляд лише один раз.
4. Інформація про переможців широко висвітлюватиметься в засобах масової інформації, Інтернет-ресурсах, у ході науково-методичних заходів.
5. Розглядаються матеріали, надіслані на Огляд до 20 квітня, підсумки оголошуються до 25 травня кожного поточного року.
Роботи необхідно зареєструвати за відповідним посиланням на сайті Огляду.
Для оперативного зв’язку:
телефон (0522)24-66-08 (науково-методична лабораторія інформатики та інформаційних технологій навчання);
e-mail: itkrvg@gmail.com.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.