Категорії меню
Опитування
Яка форма навчання Вам більше до вподоби?

Корисні посилання


















ЩОДЕННИК


Гордість школи
Орловська Вікторія Орловська Вікторія
Тупчієнко Станіслав Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
Для школярів














Архів новин
Засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу

24 грудня 2014 року відбулося чергове засідання шкільного методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу з теми "Сучасні інформаційнй технології" (керівник Коваленко Н.М.)


Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Детальніше
План роботи ШМО на 2014-2015 н.р.

План засідань

шкільного методичного об'єднання

вчителів природничо-математичного циклу

на 2014-2015 н.р.

 


Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Детальніше
Аналіз роботи ШМО

Аналіз роботи методичного об'єднання  природничо-математичних дисциплін

 Діяльність методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення предметів природничо-математичного  циклу в 2013-2014 навчальному році, виконання державних програм викладання предметів природничо-математичного циклу, створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу. В Державному стандарті базової та повної загальної освіти є освітні галузі завдання яких є завданнями нашого МО.

Щоб знайти своє місце у житті, бути успішним, активно засвоювати життєві і соціальні ролі, сучасний випускник має володіти такими якостями та вміннями: бути гнучким і мобільним,швидко адаптуватися до змінення життєвих ситуацій, використовувати знання для розв'язання життєвих проблем, планувати стратегію власного життя; бути комунікабельним.

Тому важливою і актуальною проблемою сучасної школи має бути формування в учнів життєвих або ключових компетентностей. Проблема методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу  «Формування предметних компетентностей під час викладання природничо-математичних дисциплін»

Особлива увага приділяється опрацюванню нормативних документів: Державного стандарту, інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання  шкільних дисциплін природничо-математичного циклу, в своїй роботі вчителі керувалися нормативними документами:

- методичними рекомендаціями щодо викладання дисциплін у поточному навчальному році,

- наказом МОН України від 05.05.2009 № 371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»;

- інструкцією з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН України від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів». (1 засідання). На першому засіданні МО погодили зміни до календарного планування з урахуванням підручників.

- про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н .р. (наказ № 1658 від 29.11.2013р)

- про внесення змін до наказу (наказ №216 від 07.03.2014 р.)( 4 засідання) . При підготовці ДПА зроблені куточки та проведено пробні екзамени.

Засідання ШМО були присвячені опрацюванню таких тем:  «Самостійна робота як засіб розвитку математичного мислення. Роль вчителя в організації самостійної роботи учнів», «Робота з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук», «Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності», «Організаційно-методичне забезпечення закінчення навчального року та переходу на нову програму». Педагоги взяли участь у ярмарку досвіду, створенні моделі випускника школи. Участь у засіданні практичного психологом дозволила опрацювати психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми.

На засіданнях МО розглядалися матеріали для проведення ДПА, обговорювалися форми проведення консультацій до ДПА та ЗНО.

Сучасні інноваційні педагогічні технології дозволяють максимально підвищити ефективність уроку, вміло організувати процес навчання так, щоб учень активно, зацікавлено працював на уроці, бачив плоди своєї праці і міг їх оцінити. Проведені відкриті уроки показують методичну майстерність педагогів.

На уроці алгебри в 11 класі з теми «Узагальнення та систематизація знань з теми «Застосування похідної» вчителем математики Коваленко Н.М. було показано використання самостійної роботи на всіх етапах уроку; організація роботи в групах «аналітики» та «художники»; вправи на етапі рефлексії різнокольорові стікери розфарбували «дерево знань».

На уроці фізики в 9 класі «Робота і потужність електричного струму» вчитель Галіченко Т.В. активізувала пізнавальну діяльність учнів дидактичними іграми: «снігова лавина», розсип «Хто більше складе формул?», «слова за хвилину».

Сучасне обладнання уроку: мультимедійні презентації, диференційоване навчання, створення ситуації успіху показані вчителем математики Калашник О.А. на уроках математики « Розв'язування задач і вправ. Звичайні дроби» (5 клас)  та «Множення і ділення раціональних чисел» (6 клас).

Під час уроку географії з теми «Озера» у 6 класі (вчитель Пасхал Г.П.) учні здійснили віртуальні подорожі, взяли участь у вікторині, представили приготовлені презентації.

На уроці природознавства «Властивості грунту. Догляд за грунтом» у 5 класі (вчитель Трощинська О.П.) учні взяли участь у проведені досліду про склад грунту, переглянули мультфільм про дощового черв'яка.

Уроки географії та біології спрямовані на розвиток пізнавальної активності та проникнуті ідеями екологічного виховання.

Важливе місце у роботі вчителя  займає позакласна робота з предмета. Однією із форм є предметні тижні, які в цьому навчальному році пройшли організовано з різними за формами заходами.

З метою підвищення інтересу до вивчення природничих наук, розвитку творчих та інтелектуальних здібностей, вміння працювати в команді в рамках предметних тижнів були проведені :

  • гра «Я люблю Україну! Я люблю математику!» (10-11кл)
  • фізична гра «Веселий вернісаж» (7 кл)
  • інтелектуальний конкурс «Чарівна фізика» (9-10 кл)
  • інтелектуальна гра «Екватор» (6кл)
  • Математичний турнір для 6-7 кл
  • біологічний турнір для 6-8 кл
  • турнір з географії «Мандруємо материками» (7 кл)
  • математична гра «Розумники та розумниці» (5-7 кл)
  • інтелектуальна вікторина з інформатики «Лінивою може бути тільки знаюча людина» (7-11кл)

Для розвитку вольових якостей, загальних та спеціальних здібностей, вміння сконцентрувати зусилля, наполегливості, креативності були проведені конкурси та змагання:

  1. шкільний конкурс усного рахунку (4-10 кл)
  2. чемпіонат «Володар клавіатур» (5-6 кл)
  3. конкурс малюнків у програмі Paint «Художники» (5-8 кл)
  4. змагання з біології «Слабка ланка» (9-10 кл)
  5. конкурс «Магічний квадрат»

Враховуючи спеціалізацію школи, особливе місце в роботі займають інноваційні освітні технології навчання, в тому числі  «проектна технологія». Учні підготували творчі дослідницько-інформаційні  мультимедійні презентації до:

*             інтелектуально-розважального вечора «Математика і мистецтво» (3-11кл)

*             конференція «Сакральні місця України» (10-11кл)

*             конференція «Збережи світ навколо себе» (11кл)

*             конкурс комп’ютерних презентацій «Шкільне життя і не тільки…»

 

Результативність методичної роботи.

В цьому навчальному році курси підвищення кваліфікації пройшла вчитель математики Коваленко Н.М., при атестації підтверджено вищу категорію та присвоєно звання «старший вчитель».

Всі вчителі МО є членами районних методичних об'єднань. Калашник Ю.О. та Калашник О.А. є керівниками районних МО вчителів інформатики і математики. Юрій Олександрович учасник обласної творчої групи вчителів інформатики. В цьому навчальному році на засіданнях РМО  виступали :

  • вчитель географії Пасхал Г.П. – з досвіду роботи організації творчої діяльності учнів та написання науково-дослідницьких робіт;
  • вчитель математики Коваленко Н.М. – про організацію самостійної роботи учнів та про нові структуровані завдання ЗНО-2014.

Учителі МО мають власні блоги, кожного місяця наповнюють їх матеріалами: розробками уроків та позакласних заходів.

На сайті «Учительський журнал on-line» розміщені розробки уроків: Пасхал Г.П.(1), Коваленко Н.М.(1), Калашник О.А. (3).

5 вчителів (Пасхал Г.П., Коваленко Н.М., Трощинська О.П., Калашник Ю.О., Галіченко Т.В.) взяли участь у десятому всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор». І хоча роботи не ввійшли в сотню кращих, це дало можливість перевірити свої знання і уміння у використанні сучасних інформаційно-комунікаційних засобів навчання.

Учасниками шкільного конкурсу методичних розробок «Мій кращий урок» стали всі члени МО, крім Галіченко Т.В., вчителя фізики.  Перемогу отримала вчитель біології Трощинська О.П.

Коваленко Н.М. та Калашник О.А. отримали сертифікати учасників ІІІ Всеукраїнського конкурсу "Творчий вчитель – обдарований учень", а також стали дипломантами конкурсу «Організація роботи методичних об’єднань», що проводився редакцією журналу «Заступник директора школи».

Робота «Методичне об’єднання вчителів математики: співпраця на рівні творчості», підготовлена Калашник О.А. та Коваленко Н.М., надрукована на шпальтах журналу «Заступник директора школи» (№07, липень 2014).

Вчителі поліпшують матеріально-технічне забезпечення навчальних кабінетів, виготовляють роздатковий та дидактичний матеріал, електронні презентації, застосовують ППЗ.

Під час огляду робочих місць найкращим визнано кабінет інформатики Беспаленко К.П.

Членами ШМО пройдено перевірку знань педагогічних працівників з використання ІКТ та  отримано сертифікати про проходження перевірки знань з інформаційно-комунікаційних технологій та відповідність рівню "Початківець". 

В цьому навчальному році на рівні школи було узагальнено досвід роботи вчителя інформатики Калашника Ю.О. «Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності» та вчителя математики Коваленко Н.М. «Від самостійності до компетентності».

«Зацікавити розум дитини – ось що є одним з головних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали  б, навіть пристрасть до навчання» (М. В. Остроградський)

Вихованці закладу є учасниками інтерактивних конкурсів: Всеукраїнська природнича гра «Геліантус» - 24 учасника; Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок» (осінній та весняний) – 37 учасників; Міжнародний конкурс з інформатики та  комп’ютерної вправності «Бобер» - 54 учасника; Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» - 52 учасника; Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня» - 12 учасників.

Командні досягнення наших вихованців  2013-2014 навчального року:

  • ІІ місце в обласному конкурсі відеороликів, присвячених Міжнародному конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер», (автори Зибін Назар, Думенко Андрій, Пташник Зорина, Гоман Тетяна, керівник – вчитель інформатики Калашник Ю.О.)
  • ІІІ місце в обласному конкурсі юних інформатиків, аматорів комп'ютерної техніки (склад команди Алексеюк Любов, Куліш Дмитро, вчителі Калашник Ю.О., Беспаленко К.П., Алексеюк Л.- ІІІ місце у номінації «Офіс-менеджмент»)
  • участь у всіх етапах Дистанційного турніру з інформаційних технологій серед учнівської молоді, започаткованого Київським національним університетом імені Т.Г.Шевченка (склад команди Алексеюк Любов, Зибін Назар, Куліш Дмитро, Білий Костянтин, вчителі Калашник Ю.О., Беспаленко К.П., Білий К.- Диплом ІІ ступеня)
  • участь у конкурсі учнівської молоді «Від чайника до профі», що проходив на базі Новопразького НВК Олександрійського району (склад команди – Степаненко Ю., Козіров Б., Зибін Н., керівники Калашник Ю.О., Беспаленко К.П.)
  • І місце в районному конкурсі «Математична карусель» (склад команди – Блохін Геннадій, Білий Костянтин,Степаненко Юлія, Козіров Богдан, Білий Данило, Захарченко Денис, керівники - Коваленко Н.М., Калашник О.А.)
  • Участь в ІТ – фестивалі « Весна Софт – 2014» м. Кіровоград  (склад команди – Білий К., Блохін Г., Степаненко Ю., Білий Д., керівник - Калашник Ю.О.)

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ПРЕДМЕТНИХ ОЛІМПІАД

№пп

Прізвище вчителя

Прізвище учня

предмет

клас

районна

обласна

місце

  1.  

Калашник О.А.

Степаненко Ю.

математика

6

+

 

ІІ

  1.  

Коваленко Н.М.

Зибін Н.

математика

11

+

 

ІІІ

  1.  

Калашник Ю. О.

Зибін Н.

ІКТ

11

+

 

І

 

 

Зибін Н.

ІКТ

11

 

+

ІІІ

 

 

Нечипоренко Н.

ІКТ

8

+

 

ІІ

 

 

Куліш Д.

ІКТ

10

+

 

ІІ

  1.  

Беспаленко К.П.

Білий К.

ІКТ

9

+

 

І

 

 

Білий К.

ІКТ

9

 

+

ІІІ

 

Результати конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

Прізвище вчителя

Прізвище учня

предмет

клас

районний

обласний

місце

1

Калашник О.А.

Степаненко Юлія

математика

6

+

 

ІІ

2

Коваленко Н.М.

Білий Костянтин

математика

9

 

+

Грамота за найкращий захист

3

Галіченко Т.В.

Блохін Геннадій

фізика

9

+

 

ІІ

 

 

Блохін Геннадій

фізика

9

 

+

ІІ

4

Пасхал Г.П.

Гоман Тетяна

географія

10

 

+

ІІ

5

Трощинська О.П.

Проценко Ірина

біологія

10

+

 

І

6

Устюжаніна О.В.

Алексеюк Любов

економіка

11

+

 

ІІІ

 

 

Алексеюк Любов

економіка

11

 

+

Грамота за найкращу мультимедійну презентацію

 

Разом з тим, слід звернути увагу на:

  • систематизацію та поширення власного досвіду роботи шляхом  активізації друку у педагогічній пресі та засобах масової інформації,
  • наповнення власних блогів,
  • оформлення документації навчальних кабінетів відповідно до Положення;
  • впровадження активних форм навчання з метою поліпшення навчальних досягнень учнів,
  • реалізацію міжпредметних зв’язків,
  • самоосвітню діяльність вчителів.

Завдання ШМО природничо-математичних дисциплін на 2014-2015 н.р.

  • забезпечувати засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання учнів на основі особистісного орієнтованого, діяльнісного  та компетентнісного підходів;
  • систематично підвищувати рівень дидактичної та науково-методичної підготовки вчителів із педагогіки та психології;
  • вивчати та впроваджувати на практиці сучасні освітні інформаційні технології;
  • узагальнити та поширити досвід роботи Пасхал Г.П. та Калашник О.А.;
  • проводити моніторинг навчальних досягнень учнів: діагностування, тестування, контролювання та оцінювання рівня і якості компетентностей учнів;
  • розробляти та узагальнювати систему роботи з обдарованими учнями;
  • забезпечувати високий рівень самоосвітньої діяльності вчителів;
  • розробляти та публікувати педагогічні знахідки.

Голова ШМО                                                                             Н.Коваленко


Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Детальніше
Протокол №4 від 10 квітня 2014 року

Протокол № 4

засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу

від 10 квітня 2014 року

Присутні: всі члени МО.

Порядок денний

Теоретична частина

1. Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності.

2. Організаційно-методичне забезпечення закінчення навчального року та переходу на нову програму

 Практична частина

1.   Затвердження матеріалів для проведення ДПА у 9 та 11 класах.

2.  Обмін досвідом щодо проведення консультацій до ДПА та ЗНО.

По першому питанню СЛУХАЛИ вчителя інформатики Калашника Ю.О., який підкреслив, що в умовах школи-інтернату, в якому виховується 70% дітей, що живуть вдалині від сім'ї, актуальною становиться проблема соціального розвитку учня.

Вирішувати проблему соціального розвитку особистості під час навчання інформатики можливо через використання різних форм організації навчальної діяльності та вибір змісту матеріалу, що пропонується для виконання.

Відчути свою соціальну значимість допомагають дітям завдання, зміст яких пов'язаний з місцевим матеріалом, з їх перебуванням у закладі або з власними переживаннями. Так, при вивченні теми «База даних» в 11 класі в якості яскравого прикладу можна запропонувати учням визначити свої шанси вступу до вищого навчального закладу. Учням 10 класу під час вивчення теми «Табличний процесор» пропоную розрахувати потребу у різних продуктах харчування для школи в залежності від кількості дітей та визначених норм, створення таблички «Заявка на харчування».(доповідь додається)

СЛУХАЛИ: вчителя інформатики Беспаленко К. П., яка відмітила, що на уроках інформатики учні вдосконалюють уміння :

  • використовувати різні джерела інформації;
  • класифікувати документи;
  • користуватися новими інформаційними технологіями;
  • переробляти інформацію для отримання певного продукту (виступ додається).

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Рекомендувати досвід Калашника Ю.О. з проблеми «Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності» до узагальнення методичною радою навчального закладу.
  2. Поширювати серед колег досвід використання різних форм набуття учнями соціального досвіду.
  3. Залучати учнів до участі у конкурсах та олімпіадах.

По другому питанню СЛУХАЛИ:

 Пасхал Г.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила з наказами:

- про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н.р. (наказ № 1658 від 29.11.2013р)

- про внесення змін до наказу (наказ №216 від 07.03.2014 р.)

- про виконання умов прийому учнів до Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів відповідно до Статуту навчального закладу та підготовку завдань для кандидатів на навчання в закладі

З даного питання ВИРІШЕНО:

1. Погодити проведення ДПА у 9 класі за збірниками:

А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики 9 клас». 2014р. – 10 варіантів;

Костильов О.В., Андерсон О.А. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології 9 клас» 2014-10 варіантів;

Р.В.Гладковський, А.І.Довгаль, Л.Б. Паламарчук. В.В.Совенко «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії 9 клас» 2014 р.- 10 варіантів;

Н.В.Морзе, В.П.Вембер, О.Г.Кузьмінсько, Т.Г.Проценко, М.О.Востцеховський «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики 9 клас» 2014 р.- 10 варіантів.

2. Погодити проведення ДПА у 11 класі за збірниками:

 А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики 11 клас». 2014р– варіантів;

 Р.В.Гладковський, А.І.Довгаль, Н.І.Забула, Л.Б.Паламарчук. В.В.Совенко «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії 11 клас» 2013 р.- 10 варіантів;

 Н.В.Морзе, В.П.Вембер, О.Г.Кузьмінсько, Т.Г.Проценко, М.О.Востцеховський «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики 11 клас» 2014 р.- 10 варіантів.

Фіцайло С.С., Скрипник Н.В., Мердух І.І., Мирна Л.А., Соболь В.І. «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 11 клас» 2014 р.- 10 варіантів.

   3. В навчальних кабінетах виготовити куточки «Готуємося до ДПА».

4.  Погодити зразки завдань з математики та інформатики, підготовлені для перевірки навчальних досягнень дітей, що готуються до навчання у Добровеличківській спеціалізованій загальноосвітній школі-інтернаті І–ІІІ ступенів.

СЛУХАЛИ: Калашник О.А., заступника директора з методичної роботи, яка ознайомила з Положенням про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджене наказом МОН України від 14 грудня 2012 року №1423, та посібником «Паспорт навчального кабінету» (І.П.Нікітіна, Ю.О.Нікітін, О.В.Галегова. – Х.: Вид група «Основа», 2013).

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Забезпечити виконання вимог Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів (наказ МОН).
  2. Розробити зразок паспорта навчального кабінету з природничо-математичних предметів Добровеличківської ЗШ-інтернату (до серпня 2014 року).

 Голова ШМО                                                                Коваленко Н.М.


Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Детальніше
Протокол №3 від 12 лютого 2014 року

Протокол № 3

засідання МО вчителів природничо-математичного циклу

від 12 лютого 2014 р.

Присутні: всі члени МО.

Порядок денний

Теоретична частина

1.Робота з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук.

2.Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми.

Практична частина

1.Аналіз відвіданих відкритих уроків з біології  та фізики.

2. Ярмарок досвіду:

    - предметні  тижні;

    - використання проектних технологій в позакласній роботі.

Різне:

  1. Результати районних олімпіад з природничо-математичних дисциплін.
  2. Результати районного конкурсу науково-дослідницьких робіт.

По першому питанню слухали вчителя біології  Трошинську  О.П., яка наголосила, що проблема обдарованості в наш час стає все більш актуальною. Це насамперед пов'язано з потребою  суспільства в неординарних творчих особистостях. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих дітей є одним із головних завдань удосконалення системи освіти. (виступ додається)

Слухали вчителя географії  Пасхал  Г.П., яка ознайомила присутніх з напрямами, за якими необхідно працювати з обдарованими учнями:

 1. На уроках – індивідуальна диференційована робота.

2.Гурткова робота з предмету.

3. Позакласні заходи у межах предметних тижнів.

4.Предметні заходи у класі із запрошенням батьків.

5. Захист навчальних проектів.

6. Участь в олімпіадах різного рівня.

7. Участь у творчих конкурсах різного рівня.

Галина Петрівна поділилась досвідом , як якісно підготувати учнів до здачі ЗНО.  (Рожков Микола-178 балів, Щербов Олександр-169 балів) Вчителька продемонструвала матеріали навчального кабінету: творчі роботи учнів, складені кросворди, цікаві повідомлення і т. д.(виступ додається)

По другому питанню слухали практичного психолога Бабич К.К., яка ознайомила із психологічною характеристикою обдарованої особистості та відокремила «шкільні» типи обдарованих дітей. Особливо звернула увагу на методичні рекомендації педагогам щодо роботи з обдарованими учнями.

Аналізуючи досвід підготовки учнів до участі в олімпіадах, можна зробити висновок, що запорукою досягнення високих результатів є виконання трьох обов'язкових умов психологічної підготовки:

1.Психодіагностика індивідуально-типологічних особливостей учнів.

2. Цілеспрямований розвиток творчих здібностей учнів.

3. Психологічна підготовка учнів до змагань. (виступ додається)

На засіданні відбулося обговорення відвіданих уроків: відкритий урок фізики у 9 класі з теми "Робота та потужність електричного струму" (вчитель Галіченко Т.В.); відкритий урок природознавства у 5 класі на тему "Властивості грунту. Догляд за грунтом" (вчитель Трощинська О.П.)

Із результатами районних конкурсів та олімпіад ознайомила заступник директора з навчально-методичної роботи Калашник О.А.

Відповідно до наказу начальника відділу освіти, молоді та спорту Добровеличківської райдержадміністрації від 06.12. 2013р. № 424 за  підсумками районного етапу  Всеукраїнського конкурсу–захисту науково-дослідницьких робіт переможцями визнані: 

І місце –   Проценко Ірина, учениця 10 класу (робота з біології)

ІІ місце –  Блохін Геннадій, учень 9 класу, (фізика) та Степаненко Юлія, учениця 6 класу (математика)

ІІІ місце – Алексеюк Любов, учениця 11 класу   (економіка)             

Закінчився районний етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Вітаємо переможців олімпіади з математики - Степаненко Юлія, 6 клас, І місце; Зибін Назар, 11 клас, ІІІ місце; олімпіади з інформаційних технологій - Нечипоренко Неля, 8 клас, ІІ місце; Білий Костянтин, 9 клас, І місце; Куліш Дмитро, 10 клас, ІІ місце; Зибін Назар, 11 клас, І місце.

Потрібно відмітити   якісну  підготовку та проведення предметних тижнів вчителями МО та використання при цьому проектних технологій.

Вчителями також обговорена модель випускника навчального закладу.

З проблеми організації роботи з обдарованими учнями вчителями вироблені рекомендації щодо використання таких форм роботи із здібними дітьми:

  • Розв’язання нестандартних завдань на уроках і в позаурочний час.
  • Індивідуальна і диференційована робота.
  • Ділові ігри, інтерактивні методи навчання.
  • Участь у конкурсах різних рівнів.
  • Участь у олімпіадах різних рівнів.
  • Враховувати психолого-педагогічні принципи роботи із здібними учнями.

Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Детальніше
Протокол №2 від 22.11.2013 р.
Протокол № 2
засідання МО вчителів природничо-математичного циклу
від 22 листопада  2013 р.
Присутні: всі члени МО.
Порядок денний
І. ТЕОРЕТИЧИЙ БЛОК
Самостійна робота як засіб розвитку мислення. Роль вчителя в організації самостійної роботи учнів (Коваленко Н.М., голова ШМО).
ІІ. ПРАКТИЧНИЙ БЛОК
    Ярмарок досвіду:
     - вчителі пропонують колегам форми організації самостійної роботи учнів;
    - використання проектних технологій при викладанні природничих дисциплін.
ІІІ. Результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін та шкільного конкурсу науково-дослідницьких робіт (Калашник О.А., ЗДНМР)     

Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Детальніше
Протокол №1 від 28.08.2013 р.
 Протокол
засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу
від 28 серпня 2013 р.
Присутні: всі члени МО.

Порядок денний

Теоретична частина
1.Аналіз роботи ШМО вчителів природничо-математичного циклу за 2012-2013 н.р. (Галіченко Т.В., голова МО)
2. Опрацювання нормативних документів: інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання шкільних дисциплін у 2013-2014 н.р. (Пасхал Г.П., заступник директора з НВ роботи).
3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів: опрацювання наказу МОН від 13.04.2011 р.№329. (Пасхал Г.П., заступник директора з НВ роботи)

Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Детальніше
План засідань ШМО
Засідання I  (серпень 2013 р.)
Засідання II  (22 листопада 2013 р.)
 Засідання III  (12 лютий 2014 р.)
 
Засідання IV  (9 квітень 2014 р.)

Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Детальніше