Категорії меню
Опитування
Який предмет Вам більше до вподоби?

Корисні посилання
















Щоденник
Розклад занять
Архів новин
» » Звіт по STEM-декаді «Безпека»
Звіт по STEM-декаді «Безпека»

Сучасний світ, що повсякчас ускладнюється, породжує доволі багато ризиків для життєдіяльності сучасної людини, зумовлюючи зростаючу невизначеність у світогляді та поведінці молодого покоління. Підлітками цінність життя часто сприймається як просте задоволення своїх матеріальних і розважальних потреб, а не як розбудова життя на ґрунті гідності, справедливості, повноцінної самореалізації. Чстішають факти агресії, цькування, байдужості у сучасній молодіжній комунікації, до трагічних наслідків призводять ризиковані ігри підлітків на дорогах, транспортних засобах, у будівлях тощо. Особливою небезпекою характеризуються ґаджетні ігри та програми, що маніпулюють дітьми, втягують у смертоносні групи, підштовхують до суїцидальних вчинків.

 Соціологи, психологи відзначають знецінення людського життя на рубежі ХХ – ХХІ ст. Вони акцентують увагу на  тому, що зростання психологічних і фізичних навантажень на людину призводить до того, що їй доводиться безперервно бути в напрузі, прискорювати задані природою фізіологічні, емоційні, інтелектуальні ритми, що підриває її сили та сприяє виникненню низки хвороб . Ось чому як ніколи раніше актуальною стає турбота кожної людини про себе. Це зумовлює необхідність активізації виховної роботи з дітьми, що спрямована на усвідомлення підлітками цінності життя, його безпеки та багатогранності.

З цією метою в закладі з 9 по 19 березня проходила  STEM-декада «Безпека», в ході якої проведено цілий ряд виховних та позакласних заходів, що допомогли учням глибше дізнатися про природні та техногенні небезпеки, переосмислити ризики сучасного світу, задуматись над цінністю свого життя.

 В рамках STEM-декади в 5-х класах зверталася увага на безпеку учнів на дорозі: в 5-А класі класним керівником Остапенком В.О. проведено усний журнал «Безпека на вулиці», в 5-Б класний керівник Ткаченко І.В. провела вікторину «Дорожні знаки і ми»; виготовлено буклети, дорожні знаки.

Під час проведення STEM-декади на уроках зарубіжної літератури (вчитель Загребельна Н.М.) учні 6-Б класу взяли участь в КВК "На казковому полі" за твором Туве Янсон" Капелюх чарівника".

А учні 6-А класу, подорожуючи сторінками творів Туве Янсон, провели майстер-клас, присвячений Міжнародному дню сну. Хлопчики й дівчатка поклали до наволочки з подушкою запашне різнотрав'я - ромашку, польові квіти, звіробій. Розробили цікаві рекомендації для правильного та здорового сну, бо сон найкраща з насолод життя, не стомлює і не приїдається. 

Яскравою і повчальною була інтелектуальна гра за твором А. Екзюпері "Маленький принц" . Групи екологів, епідеміологів та ЗМІ розробили цікаві рекомендації з питань боротьби з рослинами-шкідниками, які впливають на стан здоров'я людини. 

Учні 7-х класів на уроці хімії знайомилися з маркуванням небезпечних речовин. Вивчили правила поводженняз небезпечними речовинами.

Учні 7-Б класу в образах піратів Карибського моря провели крос-маршрутизатор «Стопсигнал в природних зонах світу» (вчитель Залєвська Б.В.), де створили маршрут навколосвітньої подорожі та ознайомилися з природними небезпеками, небезпечними рослинами і тваринами по шляху «плавання». 

На уроці з основ здоров'я  вчителем Галіченко Т.В. для учнів 8-Б класу був проведений квест  «Молодь за безпеку дорожнього руху». Мета квесту: повторення та закріплення знань учнів про правила дорожнього руху, безпечної поведінки на вулиці.

Діти використовували набуті знання в реальних умовах, знаходили правильні рішення в нестандартних ситуаціях, в дотриманні правил безпечної поведінки та відповідальності за власне життя та життя інших людей.

На уроці географії в 8-Б класі при вивчені гір, учні знайомилися з небезпеками, які можливі в Карпатах.

Класний керівник Галіченко Т.В. провела з учнями 9-А класу годину спілкування  на тему: «Твоя безпека - це твоя уважність». Старшокласники обговорили основні принципи безпечного щодення під час користування електроприладами, газовими приладами, опаленням у побуті, пригадали правила дорожнього руху, правила поведінки у натовпі і при надзвичайних ситуаціях та під час пожежі, безпечне використання інтернету.

Учні 10 класу поглибили свої знання про небезпеки, які можуть супроводжувати туристів в різних країнах світу. На уроці географії учні презентували дослідження: «Найнебезпечніші країни Африки», «Найнебезпечніші дороги», «Найнебезпечніші аеропорти світу».

Терор як засіб досягнення певних політичних цілей увійшов у новітню історію з середини XIX ст., а відтак усе більше набирав поширення і застосування, перетворюючись на тероризм як відверто жорстку, цілеспрямовану форму насильства у боротьбі проти політичних опонентів, переважно державних органів влади, за реалізацію програмних чи локальних, партійних, групових, у тому числі конфесійних інтересів. Цій темі був присвячений  урок-конференція в 11 класі (вчитель Устюжаніна О.В.).

Під час декади багато уваги зверталося на безпечне поводження учнів в Інтернеті:

робота з хмарою слів «Безпека в  Інтернеті» (складання речень з відокремленими членами речення) 8 клас; виготовлення буклетів «Безпека в Інтернеті» (6-Б) та інших.

19 березня у всіх класах проведено бесіди та розроблено пам'ятки "Правила поведінки під час весняних канікул".

 



Категорія: Новини
Повернутися
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
Ім'я:*

E-Mail:*
Підтвердіть, що Ви не робот: *