Категорії меню
Опитування
Яка форма навчання Вам більше до вподоби?

Корисні посилання


















ЩОДЕННИК


Гордість школи
Орловська Вікторія Орловська Вікторія
Тупчієнко Станіслав Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
Для школярів














Архів новин
» » Звіт по STEM-декаді «Безпека»
Звіт по STEM-декаді «Безпека»

Сучасний світ, що повсякчас ускладнюється, породжує доволі багато ризиків для життєдіяльності сучасної людини, зумовлюючи зростаючу невизначеність у світогляді та поведінці молодого покоління. Підлітками цінність життя часто сприймається як просте задоволення своїх матеріальних і розважальних потреб, а не як розбудова життя на ґрунті гідності, справедливості, повноцінної самореалізації. Чстішають факти агресії, цькування, байдужості у сучасній молодіжній комунікації, до трагічних наслідків призводять ризиковані ігри підлітків на дорогах, транспортних засобах, у будівлях тощо. Особливою небезпекою характеризуються ґаджетні ігри та програми, що маніпулюють дітьми, втягують у смертоносні групи, підштовхують до суїцидальних вчинків.

 Соціологи, психологи відзначають знецінення людського життя на рубежі ХХ – ХХІ ст. Вони акцентують увагу на  тому, що зростання психологічних і фізичних навантажень на людину призводить до того, що їй доводиться безперервно бути в напрузі, прискорювати задані природою фізіологічні, емоційні, інтелектуальні ритми, що підриває її сили та сприяє виникненню низки хвороб . Ось чому як ніколи раніше актуальною стає турбота кожної людини про себе. Це зумовлює необхідність активізації виховної роботи з дітьми, що спрямована на усвідомлення підлітками цінності життя, його безпеки та багатогранності.

З цією метою в закладі з 9 по 19 березня проходила  STEM-декада «Безпека», в ході якої проведено цілий ряд виховних та позакласних заходів, що допомогли учням глибше дізнатися про природні та техногенні небезпеки, переосмислити ризики сучасного світу, задуматись над цінністю свого життя.

 В рамках STEM-декади в 5-х класах зверталася увага на безпеку учнів на дорозі: в 5-А класі класним керівником Остапенком В.О. проведено усний журнал «Безпека на вулиці», в 5-Б класний керівник Ткаченко І.В. провела вікторину «Дорожні знаки і ми»; виготовлено буклети, дорожні знаки.

Під час проведення STEM-декади на уроках зарубіжної літератури (вчитель Загребельна Н.М.) учні 6-Б класу взяли участь в КВК "На казковому полі" за твором Туве Янсон" Капелюх чарівника".

А учні 6-А класу, подорожуючи сторінками творів Туве Янсон, провели майстер-клас, присвячений Міжнародному дню сну. Хлопчики й дівчатка поклали до наволочки з подушкою запашне різнотрав'я - ромашку, польові квіти, звіробій. Розробили цікаві рекомендації для правильного та здорового сну, бо сон найкраща з насолод життя, не стомлює і не приїдається. 

Яскравою і повчальною була інтелектуальна гра за твором А. Екзюпері "Маленький принц" . Групи екологів, епідеміологів та ЗМІ розробили цікаві рекомендації з питань боротьби з рослинами-шкідниками, які впливають на стан здоров'я людини. 

Учні 7-х класів на уроці хімії знайомилися з маркуванням небезпечних речовин. Вивчили правила поводженняз небезпечними речовинами.

Учні 7-Б класу в образах піратів Карибського моря провели крос-маршрутизатор «Стопсигнал в природних зонах світу» (вчитель Залєвська Б.В.), де створили маршрут навколосвітньої подорожі та ознайомилися з природними небезпеками, небезпечними рослинами і тваринами по шляху «плавання». 

На уроці з основ здоров'я  вчителем Галіченко Т.В. для учнів 8-Б класу був проведений квест  «Молодь за безпеку дорожнього руху». Мета квесту: повторення та закріплення знань учнів про правила дорожнього руху, безпечної поведінки на вулиці.

Діти використовували набуті знання в реальних умовах, знаходили правильні рішення в нестандартних ситуаціях, в дотриманні правил безпечної поведінки та відповідальності за власне життя та життя інших людей.

На уроці географії в 8-Б класі при вивчені гір, учні знайомилися з небезпеками, які можливі в Карпатах.

Класний керівник Галіченко Т.В. провела з учнями 9-А класу годину спілкування  на тему: «Твоя безпека - це твоя уважність». Старшокласники обговорили основні принципи безпечного щодення під час користування електроприладами, газовими приладами, опаленням у побуті, пригадали правила дорожнього руху, правила поведінки у натовпі і при надзвичайних ситуаціях та під час пожежі, безпечне використання інтернету.

Учні 10 класу поглибили свої знання про небезпеки, які можуть супроводжувати туристів в різних країнах світу. На уроці географії учні презентували дослідження: «Найнебезпечніші країни Африки», «Найнебезпечніші дороги», «Найнебезпечніші аеропорти світу».

Терор як засіб досягнення певних політичних цілей увійшов у новітню історію з середини XIX ст., а відтак усе більше набирав поширення і застосування, перетворюючись на тероризм як відверто жорстку, цілеспрямовану форму насильства у боротьбі проти політичних опонентів, переважно державних органів влади, за реалізацію програмних чи локальних, партійних, групових, у тому числі конфесійних інтересів. Цій темі був присвячений  урок-конференція в 11 класі (вчитель Устюжаніна О.В.).

Під час декади багато уваги зверталося на безпечне поводження учнів в Інтернеті:

робота з хмарою слів «Безпека в  Інтернеті» (складання речень з відокремленими членами речення) 8 клас; виготовлення буклетів «Безпека в Інтернеті» (6-Б) та інших.

19 березня у всіх класах проведено бесіди та розроблено пам'ятки "Правила поведінки під час весняних канікул".

 



Категорія: Новини
Повернутися
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
Ім'я:*

E-Mail:*
Підтвердіть, що Ви не робот: *