Категорії меню
Опитування
Яка форма навчання Вам більше до вподоби?

Корисні посилання


















ЩОДЕННИК


Гордість школи
Орловська Вікторія Орловська Вікторія
Тупчієнко Станіслав Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
Для школярів














Архів новин
Протокол №1 від 28.08.2013 р.
 Протокол
засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу
від 28 серпня 2013 р.
Присутні: всі члени МО.

Порядок денний

Теоретична частина
1.Аналіз роботи ШМО вчителів природничо-математичного циклу за 2012-2013 н.р. (Галіченко Т.В., голова МО)
2. Опрацювання нормативних документів: інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання шкільних дисциплін у 2013-2014 н.р. (Пасхал Г.П., заступник директора з НВ роботи).
3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів: опрацювання наказу МОН від 13.04.2011 р.№329. (Пасхал Г.П., заступник директора з НВ роботи)
 
Практична частина
1.Вибори нового голови ШМО.
2.Затвердження науково-методичних проблем членів ШМО.
3.Затвердження плану роботи ШМО вчителів природничо-математичного циклу.
4.Обговорення та погодження календарно-тематичних планів.
 
    По першому питанню слухали голову ШМО вчителів природничо-математичного циклу Галіченко Т.В. (доповідь додається).
     По другому питанню слухали Пасхал Г.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо викладання  шкільних дисциплін природничо-математичного циклу та акцентувала увагу на тому, що в своїй роботі вчителі повинні керуватись нормативними документами:
- методичними рекомендаціями щодо викладання дисциплін у 2013/2014 н.р.,
- наказом МОН України від 05.05.2009 № 371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»;
- Інструкцією з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН України від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів».
     По третьому питанню слухали Пасхал Г.П., ЗДНВР, яка ознайомила з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, відображених у наказі МОН від 13.04.2011 р. №329.
 
За підсумками обговорення прийнято рішення:
1.    Затвердити науково-методичні проблеми членів МО
Безпаленко К.П.: «Формування інформаційної компетентності на уроках інформатики»;
Галіченко Т.В.: «Активізація пізнавальної діяльності шляхом формування інформаційно-комунікаційної компетентності»
Калашник О.А.: «Формування компетентностей засобами сучасного уроку математики»
Калашник Ю.О.: «Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності»
Коваленко Н. М.: «Формування компетентностей засобами організації самостійної діяльності учнів»
Пасхал Г.П.: «Створення оптимальних умов для реалізації проблемного навчання на уроках географії»
Трощинська О.П.: «Формування здоров`язбережувальної компетентності на уроках  біології»
2.    Затвердити план роботи МО природничо-математичного циклу.
3.     Погодити зміни, внесенні до календарного планування курсу «Комп`ютерний супровід курсу математики» (5 кл.) для приведення у відповідність до нової програми з математики для 5 класу, та до курсу математики 11кл., 9 кл., 8 кл.  для приведення у відповідність до підручників, які використовуються при викладанні.
4.     Визначити  основними завданнями для вчителів  ШМО природничо-математичного циклу на 2013/2014 н.р.:
  • Підвищення мотивації школярів до самостійної навчальної діяльності.
  • Вдосконалення методичної роботи вчителів з метою пошуку оптимальних варіантів формування та розвитку життєвих компетентностей.
  • Поліпшення самоосвітньої діяльності педагогів шляхом оформлення результатів своєї праці у вигляді звітів, презентацій, друкованої продукції.
  • Творче впровадження передового педагогічного досвіду для ефективного навчання учнів природничих дисциплін.
  • Удосконалення механізмів оцінювання результатів навчальної діяльності, здійснення моніторингу якості знань та аналізу отриманих результатів.
  • Оволодіння навиками роботи на комп’ютері на рівні користувача; використання комп’ютерних технологій  на уроках.
  • Ширше залучення учнів до участі в конкурсах різних рівнів, МАН, НТУ.
  • Акцентування  уваги на організації пошукової діяльності учнів та розвитку самостійності мислення, формуванні предметних та життєвих компетенцій у процесі навчання.


Категорія: МЕТОДИЧНА РОБОТА / МО вчителів природничо-математичного циклу
Повернутися
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
Ім'я:*

E-Mail:*
Підтвердіть, що Ви не робот: *