Тупчієнко Станіслав
Буцик Антоніна
Кошельнюк Катерина
Омельченко Варвара
Щербова Анастасія
Трощинськa Анастасія
- Вчора, 09:54
- 0
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.01.2025 року оприлюднено оголошення запиту ціни пропозиції на закупівлю товару: Бензин А-95 (Євро 5), АЗС АВІАС, талон, ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-21-001113-a
Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – запит ціни пропозицій.
Предмет закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Вимоги до предмета закупівлі:
Інформація про товар: Бензин А-95 (Євро 5), АЗС АВІАС, талон
Бренд: АВІАС
Відповідність ДСТУ 7687:2015: Так
Октанове число (за дослідним методом): 95
Bміст сірки: 10 мг/кг
Спосіб реалізації: талон
Постачальник зобов’язується поставити у власність Покупця нафтопродукти Бензин А-95 (Євро 5), АЗС АВІАС, талон, визначені Сторонами в Специфікації, що є Додатком №1 до Договору (далі – Паливо), а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити Паливо в порядку та на умовах Договору. Найменування Палива, асортимент, кількість, ціна, тощо, наведені в Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору (далі – Специфікація). Постачання пального здійснювати талонами номіналом 15 літрів.
- Постачання палива здійснюється із використанням талонів, через мережу автозаправних станцій (далі – АЗС), визначених у Переліку АЗС (додаток 2 до цього Договору) з наданням підтвердних на цю операцію документів (касових чеків). Покупець в порядку і на умовах визначених цим Договором зобов'язується прийняти та оплатити Постачальнику вартість Палива.
- Обсяг закупівлі Палива може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідних додаткових угод до Договору.
Строк поставки: до 31.12. 2025 року.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2210 на 2025 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 261870,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про необхідні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до аналізу проведених аналогічних закупівель протягом остатнього року та аналізу цін на ринку, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ».
- Вчора, 09:24
- 1
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20.01.2025 року оприлюднено оголошення запиту ціни пропозиції на закупівлю товару: Дизельне паливо (Євро 5), АЗС АВІАС, талон), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-20-016122-a
Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – запит ціни пропозицій.
Предмет закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Вимоги до предмета закупівлі:
Технічні характеристики
Назва параметра |
Значення |
Бренд |
АВІАС |
Відповідність ДСТУ 7688:2015:1 |
Так |
Цетанове число |
51 |
Bміст сірки |
10 мг/кг |
Спосіб реалізації |
талон |
Постачальник зобов’язується поставити у власність Покупця нафтопродукти Дизельне паливо (Євро 5), АЗС АВІАС, талон), визначені Сторонами в Специфікації, що є Додатком №1 до Договору (далі – Паливо), а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити Паливо в порядку та на умовах Договору. Найменування Палива, асортимент, кількість, ціна, тощо, наведені в Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору (далі – Специфікація). Постачання пального здійснювати талонами номіналом 15 літрів.
- Постачання палива здійснюється із використанням талонів, через мережу автозаправних станцій (далі – АЗС), визначених у Переліку АЗС (додаток 2 до цього Договору) з наданням підтвердних на цю операцію документів (касових чеків). Покупець в порядку і на умовах визначених цим Договором зобов'язується прийняти та оплатити Постачальнику вартість Палива.
- Обсяг закупівлі Палива може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідних додаткових угод до Договору.
Строк поставки: до 31.12. 025 року.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2210 на 2025 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 319200,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про необхідні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до аналізу проведених аналогічних закупівель протягом остатнього року та аналізу цін на ринку, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ».
- 16-01-2025, 20:51
- 1
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16.01.2025 року оприлюднено оголошення запиту ціни пропозиції на закупівлю товару: Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033; Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035; Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037; Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234; Банани свіжі, ґатунок перший, зелені, від 20 см, діаметр плоду не більше 4 см; Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см; Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту, ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-16-017403-a
Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – запит ціни пропозицій.
Предмет закупівлі ДК 021:2015-03220000-9 – овочі, фрукти та горіхи,
Основні відомості про закупівлю
- Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033 - коренеплоди свіжі, цілі, здорові, чисті, нетріснуті, не в’ялі, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, запаху згідно ДСТУ- в кількості – 547 кг.;
- Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035 - коренеплоди свіжі, цілі, здорові, чисті, не в’ялі, нетріснуті, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, запаху, згідно ДСТУ, в кількості – 685 кг.;
- Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 - качани свіжі, цілі, здорові, чисті, цілком сформовані, непророслі, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, запаху згідно ДСТУ, в кількості – 390 кг.;
- Банани свіжі, ґатунок перший, зелені, від 20 см, діаметр плоду не більше 4 см – плоди одинакові за формою,не в’ялі,чисті без фізичних пошкоджень,не тріснуті,не підгнилі без механічних пошкоджень та плям, без стороннього присмаку,без стороннього запаху, в кількості – 1124 кг.;
- Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см, – плоди одинакові за формою, не в’ялі, чисті без фізичних пошкоджень, не тріснуті, не підгнилі без механічних пошкоджень та плям, без стороннього присмаку, без стороннього запаху, в кількості – 963 кг.;
- Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту – плоди одинакові за формою, не в’ялі, чисті без фізичних пошкоджень, не тріснуті, не підгнилі без механічних пошкоджень та плям, без стороннього присмаку, без стороннього запаху, в кількості – 6 кг.;
Місце і строк постачання товару або надання послуг/робіт:
№ п/п |
№ закладу |
Адреса |
Ким здійснюється поставка товару |
Строки поставки |
1. |
Комунальний заклад Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» Добровеличківської селищної ради |
27000, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Шевченка, 112. |
Постачальником |
2 раз/тиждень з 08:00 год. до 14:00 год. |
2. |
Філія Новолутківський НВК «загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад» КЗ Добровеличківське НВО |
27022, Кіровоградська область, Добровеличківський район, с. Новолутківка, вул. Миру, 1. |
Постачальником |
2 раз/тиждень з 08:00 год. до 14:00 год. |
3. |
Троянська філія КЗ «Добровеличківське НВО» КЗ Добровеличківське НВО |
27021, Кіровоградська область, Добровеличківський район, с. Трояни, вул. Центральна, 2. |
Постачальником |
2 раз/тиждень з 08:00 год. до 14:00 год. |
4. |
Філія Дружелюбівського НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» КЗ Добровеличківське НВО |
27007, Кіровоградська область, Добровеличківський район, с. Дружелюбівка, вул. Шкільна, 11 |
Постачальником |
2 раз/тиждень з 08:00 год. до 14:00 год. |
- Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 230116,00 грн, з урахуванням ПДВ
Строк поставки: до 31.12.2025 року.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2230 на 2025 рік.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про необхідні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до аналізу проведених аналогічних закупівель протягом остатнього року та аналізу цін на ринку, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ».
- 7-01-2025, 21:27
- 3
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (із змінами))
Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у відповідності Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Предмет закупівлі – послуги. Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (школярів) по маршруту: смт. Добровеличківка - с. Трояни - смт. Добровеличківка - с. Трояни – смт. Добровеличківка, ДК 021:2015 (CPV) 60130000-8 – Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі складені відповідно до потреб загальної середньої освіти КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ та норм чинного законодавства і зазначенні в тендерній документації.
Транспортний засіб згідно із замовленням Замовника повинен відповідати вимогам безпеки, мати належний технічний стан та комплектацію згідно вимог Правил дорожнього руху, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року №1306, та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 року №1184. Транспортний засіб повинен бути призначеним для роботи на маршрутах приміського та міського сполучення. Транспортний засіб повинен мати не менше ніж 24 місця для сидіння.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір очікуваної вартості 308224,00 грн. відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2240 на 2025 рік.
Очікувана вартість ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартісні ціни на послуги, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуги (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціальних торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо).
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей інтелект.
Розмір бюджетного призначення 308224,00 грн. відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2240 на 2025 рік згідно рішенням сесії.
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану закупівель зазначено, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджетів.
- 10-12-2024, 20:08
- 19
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.12.2024 року оприлюднено оголошення запиту ціни пропозиції на закупівлю товару: Стільці офісні, , ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-002229-a.
Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – запит ціни пропозицій.
Предмет закупівлі ДК 021:2015 - 39110000-6 -Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Основні відомості про закупівлю
- Інформація про предмет закупівлі:
Стільці офісні
Назва параметра |
Значення |
Наявність підлокітників |
Ні |
Бренд |
NOWY STYL |
Матеріал каркасу |
метал |
Матеріал оббивки сидіння |
тканина |
Матеріал оббивки спинки |
тканина |
Висота сидіння |
300 |
Наявність конференц-столика |
Ні |
Тип ніжок |
звичайні |
Хромування |
Ні |
Наявність спинки |
Так |
Місце і строк постачання товару або надання послуг/робіт:
№ п/п |
№ закладу |
Адреса |
Ким здійснюється поставка товару |
Строки поставки |
1. |
Комунальний заклад Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» Добровеличківської селищної ради |
27000, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Шевченка, 112. |
Постачальником |
до 24.12.2024 |
- Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 72000,00 грн, з урахуванням ПДВ
Строк поставки: до 24.12.2024 року.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2210 на 2024 рік.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про необхідні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до аналізу проведених аналогічних закупівель протягом остатнього року та аналізу цін на ринку, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ».
- 10-12-2024, 20:05
- 19
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.12.2024 року оприлюднено оголошення запиту ціни пропозиції на закупівлю товару: Столи учнівські, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-018283-a.
Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – запит ціни пропозицій.
Предмет закупівлі код ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі
Основні відомості про закупівлю
- Інформація про предмет закупівлі:
Назва параметра |
Значення |
Бренд |
ГАМАЮНГРУП |
Матеріал стільниці |
ЛДСП |
Кількість посадочних місць |
2 |
Нахил стільниці |
Ні |
Наявність полиці під стільницею |
Так |
Матеріал каркасу |
метал |
Регульована висота |
Так |
Ступені регулювання висоти |
групи 4-6 (640-760мм) |
Висота столу у верхньому положенні |
760 |
Заглушки для захисту підлоги |
Так |
Гачки для портфелів |
Так |
Наявність дошки-екрану |
Так |
Матеріал кромки |
ПВХ |
Товщина стільниці |
16 |
Місце і строк постачання товару або надання послуг/робіт:
№ п/п |
№ закладу |
Адреса |
Ким здійснюється поставка товару |
Строки поставки |
1. |
Комунальний заклад Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» Добровеличківської селищної ради |
27000, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Шевченка, 112. |
Постачальником |
до 24.12.2024 |
- Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 36000,00 грн, з урахуванням ПДВ
Строк поставки: до 24.12.2024 року.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2210 на 2024 рік.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про необхідні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до аналізу проведених аналогічних закупівель протягом остатнього року та аналізу цін на ринку, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ».
- 10-12-2024, 20:02
- 18
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.12.2024 року оприлюднено оголошення запиту ціни пропозиції на закупівлю товару: Столи письмові; Шафи для зберігання засобів навчання, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-020358-a
Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – запит ціни пропозицій.
Предмет закупівлі ДК 021:2015 - 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Основні відомості про закупівлю
- Інформація про предмет закупівлі:
Столи письмові
Код ДК 021:2015
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Підтверджується, що
Назва параметра |
Значення |
Ширина |
1000 |
Бренд |
МЕБЛІ ВІВАТ |
Форма |
прямокутний |
Матеріал стільниці |
ЛДСП |
Товщина стільниці |
16 |
Матеріал каркасу |
ЛДСП |
Матеріал кромки |
ПВХ |
Тип каркасу |
площинний каркас |
Глибина |
600 |
Висота |
750 |
Кількість поличок |
3 |
Полиця під системний блок |
Так |
Висувна полиця для клавіатури |
Так |
Код ДК 021:2015
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Підтверджується, що
Назва параметра |
Значення |
Ширина |
1300 |
Бренд |
МЕБЛІ ВІВАТ |
Форма |
прямокутний |
Матеріал стільниці |
ЛДСП |
Товщина стільниці |
16 |
Матеріал каркасу |
ЛДСП |
Матеріал кромки |
ПВХ |
Тип каркасу |
площинний каркас |
Глибина |
600 |
Висота |
750 |
Кількість поличок |
3 |
Кількість тумб |
1 |
Кількість шухляд |
3 |
Полиця під системний блок |
Так |
Висувна полиця для клавіатури |
Так |
Столи письмові
Код ДК 021:2015
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Підтверджується, що
Назва параметра |
Значення |
Ширина |
1500 |
Бренд |
АНШАР ГРУП |
Форма |
прямокутний |
Матеріал стільниці |
ЛДСП |
Товщина стільниці |
18 |
Матеріал каркасу |
ЛДСП |
Матеріал кромки |
ПВХ |
Тип каркасу |
площинний каркас |
Глибина |
600 |
Висота |
750 |
Кількість поличок |
4 |
Кількість тумб |
2 |
Кількість шухляд |
3 |
Полиця під системний блок |
Ні |
Висувна полиця для клавіатури |
Ні |
Шафи для зберігання засобів навчання
Код ДК 021:2015
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Підтверджується, що
Назва параметра |
Значення |
Ширина |
719 |
Бренд |
АНШАР ГРУП |
Вид |
напівзакрита |
Матеріал основи корпусу |
ЛДСП |
Матеріал задньої стінки |
ХДФ |
Товщина матеріалу корпусу |
18 |
Матеріал кромки |
ПВХ |
Глибина |
405 |
Висота |
2025 |
Загальна кількість дверей |
2 |
Кількість закритих полиць |
1 |
Кількість відкритих полиць |
4 |
Місце і строк постачання товару або надання послуг/робіт:
№ п/п |
№ закладу |
Адреса |
Ким здійснюється поставка товару |
Строки поставки |
1. |
Комунальний заклад Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» Добровеличківської селищної ради |
27000, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Шевченка, 112. |
Постачальником |
до 24.12.2024 |
- Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 72000,00 грн, з урахуванням ПДВ
Строк поставки: до 24.12.2024 року.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2210 на 2024 рік.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про необхідні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до аналізу проведених аналогічних закупівель протягом остатнього року та аналізу цін на ринку, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ».
- 2-12-2024, 19:53
- 101
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28.08.2024 року оприлюднено оголошення запиту ціни пропозиції на закупівлю товару: Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-03-017368-a.
Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – запит ціни пропозиції
Предмет закупівлі – ДК 021-2015: 09310000-5 Електрична енергія.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ:
Назва параметра |
Значення |
Термін |
без обмежень |
Послуги розподілу включено |
Ні |
Тариф |
формульне ціноутворення |
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту |
Так |
Строк поставки товару: до 31.12.2025 року
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2273 на 2025 рік. 120000 кВт.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1020000,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про необхідні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до аналізу проведених аналогічних закупівель протягом остатнього року та аналізу цін на ринку, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей інтелект.
- 25-11-2024, 14:21
- 9
- 0
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі
На порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.08.2024 року оприлюднено оголошення запиту ціни пропозиції на закупівлю товару: Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-23-004003-a, Найменування замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІНТЕЛЕКТ» ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Процедура закупівлі – запит ціни пропозицій.
Предмет закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Вимоги до предмета закупівлі:
- Технічні характеристики
Назва параметра |
Значення |
Частина |
філе |
Термічний стан |
охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 |
Так |
З шкірою |
Ні |
Наявність кісток |
Ні |
- Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам ДСТУ, ТУ виробника на відповідний вид товару. Продукція має відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР із змінами. Якість товару повинна підтверджуватися сертифікатами відповідності або декларацією виробника.
- Постачальник може покращити якість товару за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Строк поставки: до 31.12. 2024 року.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
відповідно до бюджетного запиту за КЕКВ 2230 на 2024 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 43 740,00 грн. з ПДВ
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про необхідні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені відповідно до аналізу проведених аналогічних закупівель протягом остатнього року та аналізу цін на ринку, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребами закладу, а також на виконання завдань, покладених на КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ».